Vill bli av med min gamla dragbil som jag har stående här hemma. Bilen är en Opel Vectra 92 med 17t mil på mätaren. Sitter en oljesölig 2.0 motor i som funkar kalas, nymonterat drag (reg.bes) cd med fjärr JVC och rövgrill för kalla dagar. Sommar och vinterdäck i bra skick samt 2 starka extraljus typ Bosch profi (rektangulära).
Minus på bilen avgas av längst bak samt dåligt batt, har stått sen april men jag har kört den senaste veckan och fick då kabla igång den, och den blir lite varm tror att det sitter fel termostat i den (osäker).
Skattad till April -08 bes till Jan -08
Bytes värde ca 7000kr men kan vara flexibel.
Kan bytas emot Öppen plastbåt min 4 met, fiskesaker spön rullar drag, motor minst 7 hk gärna 4t, båtkärra 80 km eu, eu moppe, eller platt tv.
Har du andra förslag tveka inte att höra av dej till mej på tel eller via mejl.
Mvh Fredde alias Hulan 0733-262455 eller mondeo_si@hotmail.com
Minus på bilen avgas av längst bak samt dåligt batt, har stått sen april men jag har kört den senaste veckan och fick då kabla igång den, och den blir lite varm tror att det sitter fel termostat i den (osäker).
Skattad till April -08 bes till Jan -08
Bytes värde ca 7000kr men kan vara flexibel.
Kan bytas emot Öppen plastbåt min 4 met, fiskesaker spön rullar drag, motor minst 7 hk gärna 4t, båtkärra 80 km eu, eu moppe, eller platt tv.
Har du andra förslag tveka inte att höra av dej till mej på tel eller via mejl.
Mvh Fredde alias Hulan 0733-262455 eller mondeo_si@hotmail.com
Kommentera