Jerkbaitset - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkbaitset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Köpes] Jerkbaitset

    Hej!

    Tänkte ge mig på jerkbaitfisket. Söker ett gediget set innehållande spö, rulle och lina. Om någon har ett set med några beten vore det mycket intressant också.

    Tänker mig allt mellan 800-2000:-.

    Tack på förhand!

  • #2
    Höger eller vänstervevad ? Rundgavlad eller lågprofil?

    Kommentera


    • #3
      Högervevad.

      Kvittar egentligen om rullen är rund eller lågprofil. Gillade att kasta med lågprofil, men har läst mig till att rent generellt är de rundgavlade (ex JB) något mer stryktåliga.

      Kommentera


      • #4
        Vill köra i helgen så hade inte ork att vänta riktigt, kan stängas

        Kommentera


        • #5
          Stängd

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
          32 svar
          1 589 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg BrainDisorder  
          Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
          8 svar
          270 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Kulfisk
          av Kulfisk
           
          Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
          14 svar
          440 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sadda
          av Sadda
           
          Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
          5 svar
          432 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Zionnoiz  
          Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
          5 svar
          251 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg TiSo
          av TiSo
           
          Arbetar...
          X