köper din amba! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

köper din amba!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• köper din amba!

tjenare!,jag är ute efter en amba den ska kosta 500kr helst inkl frakt men de spelar ingen roll modell eller skick jag har tänkt att rusta upp den iallafall

mvh kennie!
    http://k3nfishing.blogspot.com/

Gör vid din egen, du kan inte köpa något för 500kr som är bättre en den du har själv, sluta leta Kennie du har bra prylar redan nu!

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
      Gör vid din egen, du kan inte köpa något för 500kr som är bättre en den du har själv, sluta leta Kennie du har bra prylar redan nu!
      vill inte att den jag ska köpa ska vara bättre vill bara fixa upp den och ha den i hyllan

Kommentera

Jag har en gammal 5000 2 pinnars röd som jag aldrig använder, har bara fiskat med den 3ggr på 10 år så den är fin, kan du fixa en vev själv så kan du få den billigt men jag måste ha ett godkännande av dina föräldrar. måste ju få in pengar på mitt konto m.m. du får inte göra affärer före du fyllt 18år så det blir dina föräldrar jag får ta det med, det samma gäller den linan du säljer, dina föräldrar får stå för den affären till dig annars är det olagligt.

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
          Jag har en gammal 5000 2 pinnars röd som jag aldrig använder, har bara fiskat med den 3ggr på 10 år så den är fin, kan du fixa en vev själv så kan du få den billigt men jag måste ha ett godkännande av dina föräldrar. måste ju få in pengar på mitt konto m.m. du får inte göra affärer före du fyllt 18år så det blir dina föräldrar jag får ta det med, det samma gäller den linan du säljer, dina föräldrar får stå för den affären till dig annars är det olagligt.
          japp,de vet jag!,du kanske kan skicka bilder på rullen? vi tar e-mail via pm!

Kommentera

Hej Kennie,

Jag har en Abu Garcia Ambassadeur Royal "svart modell" från vad jag tror 70-talet eller möjligtvis tidigt 80-tal. Den ska vara helt ny, ser helt ny och oanvänd ut i alla fall. Tyvärr har jag bara rullen alltså inga tillbehör som låda, bruksanvisning etc. Den kan du få köpa för 500 SEK + frakt om du vill? Tror modellen är ganska ovanlig, sökte lite tidigare men hittade få och inte heller vad den kan vara värd. Jag gav 500 SEK och säljer den för samma, står bara och samlar damm.

MVH

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
              Hej Kennie,

Jag har en Abu Garcia Ambassadeur Royal "svart modell" från vad jag tror 70-talet eller möjligtvis tidigt 80-tal. Den ska vara helt ny, ser helt ny och oanvänd ut i alla fall. Tyvärr har jag bara rullen alltså inga tillbehör som låda, bruksanvisning etc. Den kan du få köpa för 500 SEK + frakt om du vill? Tror modellen är ganska ovanlig, sökte lite tidigare men hittade få och inte heller vad den kan vara värd. Jag gav 500 SEK och säljer den för samma, står bara och samlar damm.

MVH

jag vet inte hehe,kanske!,hör av mig!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
              32 svar
              1 611 visningar