jag vill köpa kläckta maggots, precis som topic antyder!
Lite mer seriöst nu, vill köpa ett gäng flugor lämpliga för öring / röding / harr-fiske...
Låda behövs inte för det har jag själv, men det är klart, det kan vara smidigt att ha en ändå för frakten...
Själv vet jag verken in eller ut vad gäller lämpliga flugor för detta fiske, är en riktig nybörjare på viftning
!
Fisket kommer bedrivas någon gång i Juli, om det nu kan hjälpa till och kommer ske på nordligare breddgrader. ca 140 mil upp (mätt från smugehuk) i vårt avlånga land.
Så ni som är duktiga viftare och kan avvara lite flugor och tips till en nybörjare skriv en rad i tråden om vad ni har och vad ni vill ha för det, eller skicka ett PM.
Instruktioner för hur flugan ska fiskas är också uppskattade!
Lite mer seriöst nu, vill köpa ett gäng flugor lämpliga för öring / röding / harr-fiske...
Låda behövs inte för det har jag själv, men det är klart, det kan vara smidigt att ha en ändå för frakten...
Själv vet jag verken in eller ut vad gäller lämpliga flugor för detta fiske, är en riktig nybörjare på viftning
!Fisket kommer bedrivas någon gång i Juli, om det nu kan hjälpa till och kommer ske på nordligare breddgrader. ca 140 mil upp (mätt från smugehuk) i vårt avlånga land.
Så ni som är duktiga viftare och kan avvara lite flugor och tips till en nybörjare skriv en rad i tråden om vad ni har och vad ni vill ha för det, eller skicka ett PM.
Instruktioner för hur flugan ska fiskas är också uppskattade!

Kommentera