Är på jakt efter lite nya wolf beten.
Dom intressanta är skinny wolf, reverse skinny samt skinny tail.
Har du ett du vill sälja eller byta mot något annat bete så släng i väg ett pm, gärna med
bild på ditt bete, annars färg samt skick.
God jul och gott nytt,
Matte
Dom intressanta är skinny wolf, reverse skinny samt skinny tail.
Har du ett du vill sälja eller byta mot något annat bete så släng i väg ett pm, gärna med
bild på ditt bete, annars färg samt skick.
God jul och gott nytt,
Matte
Kommentera