Tjena!
Tävlingsmetare/Fiskeintresserade se hit!
Säljer av ett antal spön som jag använde när jag tävlingsfiskade. Grejerna finns i Vetlanda. Ser helst att de hämtas då jag tycker det är svårt med emballage att skicka spön i.
- Metspö Stella signature series 9000 (9m) 400kr
- Metspö Colmic Canada (7m) (tyvärr har några cm av toppen gått av men det är enkelt att bara sätta dit ett nytt fäste för reven) 300kr
- Metspö Colmic Alborella (3m) 200kr
- Matchspö Mitchell 13 fot. Finns en Abu Garcia rulle till detta. 400kr
- Feederspö Bream Feeder 12 fot -60g. (3 olika toppar). Finns en Abu Garcia rulle till detta också. 400kr
- Håv. Attack Trooper Landingnet 225. Teleskopiskt. 100kr
Säljer även två spön för gäddmete/karpfiske.
- Fox Deadbait 12 fot 3,25lb. Det ena spöt har gått sönder i delningen men funkar lika bra ändå. 500kr. 400kr för det trasiga.
Ett jerkbaitspö säljes också. Kinetic Jerk 6 fot -125g. 100kr Sålt!

Tävlingsmetare/Fiskeintresserade se hit!
Säljer av ett antal spön som jag använde när jag tävlingsfiskade. Grejerna finns i Vetlanda. Ser helst att de hämtas då jag tycker det är svårt med emballage att skicka spön i.
- Metspö Stella signature series 9000 (9m) 400kr
- Metspö Colmic Canada (7m) (tyvärr har några cm av toppen gått av men det är enkelt att bara sätta dit ett nytt fäste för reven) 300kr
- Metspö Colmic Alborella (3m) 200kr
- Matchspö Mitchell 13 fot. Finns en Abu Garcia rulle till detta. 400kr
- Feederspö Bream Feeder 12 fot -60g. (3 olika toppar). Finns en Abu Garcia rulle till detta också. 400kr
- Håv. Attack Trooper Landingnet 225. Teleskopiskt. 100kr
Säljer även två spön för gäddmete/karpfiske.
- Fox Deadbait 12 fot 3,25lb. Det ena spöt har gått sönder i delningen men funkar lika bra ändå. 500kr. 400kr för det trasiga.
Ett jerkbaitspö säljes också. Kinetic Jerk 6 fot -125g. 100kr Sålt!
Kommentera