Hyra båttrailer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hyra båttrailer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hyra båttrailer

    Hej!

    Jag undrar om det finns någon här i stockholms området som har båtsläp med totalvikt 750 kg?? (Måste få med mig båten nu när jag flyttar hem till Kalmar)

    I såna fall behöver jag hyra mellan 2-4 juli...

    Jag har försökt och hitta företag som hyr ut men hittar ingen som har kärra under 1000 kg för uthyrning?!?!

    Ett annat alternativ är om någon i Kalmar området har släp, men då måste jag hyra den 2 juli och kan då tidigast lämna tillbaka den 17 juli i samband med att jag åker ner på min semester...

    Tacksam för alla svar, även tips på företag som jag kanske missat.

    Mvh Homan

  • #2
    Exakt 1000kg

    http://www.batochtrailer.se/uthyrning.php

    BT 1000
    Totalvikt: 1000kg
    Lastvikt: 750kg
    Max båtlängd: 5.70m

    Pris per dygn: 850:- inkl. moms.

    Pris per helg: Hämtning fre efter 12.00, återlämning må 09.00-12.00. 1500:- inkl. moms.

    Kommentera


    • #3
      lite klantigt skrivet av mig, men det jag är ute efter är MAX 750 kg TOTALVIKT.. så den är dessvärre 250 kg för mycket..

      Tack iallafall!!

      Kommentera


      • #4
        hej jag har exakt samma fundering har letat men verkar inte gå att hyra någostans min totalvikt ska ligga på 750-650kg men det verkar ju vara omöjligt att hitta. eller vet någon vart man kan tänkas hitta detta ??

        Kommentera


        • #5
          jag har en trailer för totalvikt på 1000 kg, står hemma på tomten och väntar på att jag ska ta upp båten andra helgen i oktober. Jag bor i Stockholm och kan hyra ut den mot en slant, bara du lovar att vara rädd om den.

          mvh,
          Johan

          070 -625 90 70

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X