Stugor Vid Örsjön I Småland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stugor Vid Örsjön I Småland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Stugor Vid Örsjön I Småland

    Välkommen till någon av mina fina stugor med utsikt över den vackra Örsjön i södra Småland. Stugorna ligger ca 80-100 m från sjön i en underbar natur och lugn miljö.
    Dom mysiga stugorna har en stor uteplats med utemöbler och grill, modernt utrustade med Tv/Dvd, Parabol(astra), spis, kyl/frys, micro, wc/dusch, sovrum med dubbelsäng, sovloft, kombinerat kök/vardagsrum och en uteplats på 15m2 med utemöbler. Stugorna är på ca 45m2 boyta är avsedd för 4 personer med möjlighet till extrabädd i bäddsoffa. Egen båt ingår. En vedeldad bastu som ligger på en stor brygga vid sjön kan man hyra till om man efter eller innan fisket känner för lite avkoppling eller ett dopp i sjön.
    Örsjön har 24 öar, varav flera större och sjön har också många sund, vikar och ett varierande vattendjup med stenig botten. Maxdjupet är 10,5m och medeldjupet är 3,5 m.
    Man kan i Örsjön fånga Gös, Öring, Abborre, Gädda, Ål, Sutare, Lake, Siklöja, Löja, Mört och Brax. Djupkarta finns och går att köpa av mig.
    Besök gärna min hemsida www.kalvshult-fritidsstugor.se för mer information eller ring mig!
    Med Vänlig Hälsning
    Benny Andersson
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Kalvshult; 2011-04-01, 07:11.

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X