Tips om STOR resväska - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips om STOR resväska

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips om STOR resväska

Hej!
    Jag söker en större resväska och har sneglat lite på SIMMS Bounty hunter 100 roller. Men det bör väl finnas en del andra bra alternativ som inte jag har koll på. Den kommer att transporteras med flyg så den bör tåla en del. Några förslag?

Click image for larger version

Name:	bounty-hunter-100-ext_f15.jpg
Views:	2
Size:	57,1 KB
ID:	1853493

Hälsningar,
    Jonas

Måste det vara en anpassad fiskeresväska?

Kommentera

Hur mkt & vad ska väskan rymma ?
      Det är en svår avvägning på vad & hur mkt man KAN ta med sig .
      Ska själv iväg & kommer ha en vanlig resväska där jag har mina fiske grejer i under flyget
      Och som handbagage väska kommer jag ha en Berkley MaxiRanger som jag fyller med kläder .

Ser inget märkvärdigt med simms väskan förutom att den är jäkligt dyr , XXL har väskor som ser ut att göra samma sak för en betydligt bättre peng

Kommentera

Hade alla ggr kört med en hård väska ist.

Kommentera

Jag har köpt en sådan här inför min nästa resa

Kommentera

Har för mig att sist jag flög så var det en kollivikt på ca 20Kg som max vilket ingick i priset sas. Med en såpass stor väska hade min fruga lätt fått ned 110Kg...

Styckpriset på varje "överkilo" var helt sjukt dyrt. Vi skulle betala 2.700Sek bara för väskan om jag minns rätt.... Det var en normalresväska.

Reser själv alltid lätt (om frugan inte är med). Riktigt lätt. Hatar att släpa omkring på bulkiga sakar - om det inte är ett fiskespö!!
            __________________________________________________ _____________________________

Covfefe

Kommentera

Närmast blir det en resa upp till nordligaste delarna av Norge för att bända lite hälleflundra så det är en del tunga grejor som åker med. Flytoverallen tar en jäkla plats mm mm. 2x20kg incheckad vikt ingår så i detta fallet är vikten inga problem.
              Det måste ju inte vara någon dedikerad fiskeväska, huvudsaken är att den håller.

Kommentera

Har kört med biltwmas största (rusta har samma) som kostar lite och är jävligt hållbar. Man vet ju hur vänlig personalen som hanterar väskora på flygplatsen är. Har gjort flera utlandsresor med den och ser inget slitage alls

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                2 svar
                148 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Jansson00  
                Arbetar...
                X