Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Dom var riktigt läckra! Vad har du använt för teknik för att göra mönstret på dessa?
Lämna en kommentar:
-
Kanske skulle skrivit hur jag gjort ocksåUrsprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggHar du gjutet eller snidat?
Har först sågat ut delarna från en Abachi planka och sedan snidat med ett hobbykniv set, efter det så slipades dom för hand och viktades i badkaret.
Målningen gjorde jag med ett Conrad basic airbrush set från Tyskland som iaf jag tyckte fungerade bra med tanke på priset (runt tusenlappen).
Använde Createx (wicked color set) färg när jag målade och sen lackades dom med 3 lager C&W.
Lämna en kommentar:
-
Har du gjutet eller snidat?Ursprungligen postat av Gompen Visa inläggDetta var julklappar till mina brödrar och har endast testats i badkar, det lilla jag kunde se där gillade jag skarpt men jag återkommer med en video senare när dom följer med ut i båten.
Lämna en kommentar:
-
Detta var julklappar till mina brödrar och har endast testats i badkar, det lilla jag kunde se där gillade jag skarpt men jag återkommer med en video senare när dom följer med ut i båten.Ursprungligen postat av Geronimo Visa inläggDe ser skönt udda ut. Skulle vara kul att se hur de simmar.
Senast ändrad av Gompen; 2014-12-25, 21:35.
Lämna en kommentar:
-
Lite 'nytänk', i like it!Ursprungligen postat av Gompen Visa inläggHär är mina första beten någonsin
(Tillverkade i lägenhet)
[ATTACH=CONFIG]75065[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]75064[/ATTACH]
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: