Helt vanligt färgpigment
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Den där färgen i en 20-25 g kustvobblermodell skulle vara en riktig silverdräpare!!Ursprungligen postat av AsEtt Visa inlägg
/S
Kommentera
-
Hur långt är de orangea betet? Ser lite overkill ut med 3 krokar, stor chans att dom trasslar sig rätt ofta :/Ursprungligen postat av mackaveli Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]63530[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63531[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63532[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63533[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]63534[/ATTACH]
Dessa är mina första tillverkade drag, den orangea färgen är egentligen knall orange, syns inte så mycket på kameran. jag hade ej airbrush från början, man ser tydligt vilka drag :P
Kommentera
-
har inget måttband och minns inte exakt, jag tror ca 20cm och har redan kollat det med krokarna, de är en liten bit ifrån varandra så det är lugnt, kanske det är ringarna som är för stora som får den se mindre utUrsprungligen postat av Daweee Visa inläggHur långt är de orangea betet? Ser lite overkill ut med 3 krokar, stor chans att dom trasslar sig rätt ofta :/
använder 1/0 krokar.
Kommentera
-
Intressant, värmer du in det eller dippar du i plastisol? Eller både ochUrsprungligen postat av AsEtt Visa inläggHelt vanligt färgpigment
Kommentera
-
Värmer med varmluftspickaUrsprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggIntressant, värmer du in det eller dippar du i plastisol? Eller både och
Kommentera
Kommentera