Ursprungligen postat av jennor02
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
hahah menar du allvar? kan få helt nya, kvalite beten i vilken affär som, helst för 150kr, inget illa mot jens, de e säkert bra beten, men ett rimligt pris för ett bete enligt mig är inte 350krUrsprungligen postat av indexDet är väl knappast orimligt? Handgjort och handmålat. Hög kvalitet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hansnubben Visa inlägghahah menar du allvar? kan få helt nya, kvalite beten i vilken affär som, helst för 150kr, inget illa mot jens, de e säkert bra beten, men ett rimligt pris för ett bete enligt mig är inte 350kr
Tänk efter, kolla upp prisbilden på handgjorda beten och återkom..
Kommentera
-
jag upprepar mig... Enligt mig
och jag bad inte om någon debatt med nån av er, jag bara undrade pris osvSenast ändrad av Hansnubben; 2014-05-10, 12:26.
Kommentera
-
Det jag reagerade på var ditt sätt att uttrycka dig.Ursprungligen postat av Hansnubben Visa inläggjag upprepar mig... Enligt mig
och jag bad inte om någon debatt med nån av er, jag bara undrade pris osv
Hursomhelst, det du får tänka på är ju att det är ett riktigt fint hantverk du betalar för, det är många timmars jobb och noggrannhet bakom varje bete.
Förstår att 350kr kan verka jättemycket för någon som är van vid att köpa Buster jerk för 150, men när man funderar närmare på det så tycker jag fan att 350kr är ett riktigt bra pris faktiskt!
Synd bara att man själv inte har råd att köpa några =)
Kommentera
-
haha ok Mr know it all.. forum kunde klarat sig 100ggr bättre utan folk som dig index.. jag bad inte om din åsikt, hade en enkel fråga till killen som gjorde beten.Senast ändrad av Hansnubben; 2014-05-10, 16:25.
Kommentera
-
Du ska kanske rannsaka dina uttalande och ta en funderare på din kammare innan du skriver nästa gång.Ursprungligen postat av Hansnubben Visa inlägghaha ok Mr know it all.. forum kunde klarat sig 100ggr bättre utan folk som dig index.. jag bad inte om din åsikt, hade en enkel fråga till killen som gjorde beten.
350 :- är ett rimligt pris, kanske inget som du eller andra är villig att betala! Ett massproducerat plast bete för 150:- med lack imperfekter det är inte rimligt.
Jag blir rent utsagt vansinnig varje gång jag tittar på min The Pig 7" som jag snällt pyntade 230 spänn för, den ser ut som något min dotter har spacklat och målat på dagis.
Kommentera
-
okej sista gången.....
ENLIGT MIG är det inte rimligt... ENLIGT MIG!!!!!
vem e ni o ska bestämma vad jag tycker? komigen grabbar....
jag märker att folk är mer ute efter diskussion än någon annat nuförtiden.. skaffa er en fru o diskutera med istället..
jag tackar för mig och beger mig ifrån denna tråd, tack o hej
Kommentera
-
O killen som gjort betet säger så här... detta bete är handgjort i finaste bokträ med snidade gälbågar och mun, folierat med aluminiumfolie som är präglad med fjällmönster, fylld med rasselkammare och med de finaste krokarna du kan hitta. Lacken som ligger över är ca 2-3 mm tjock o håller för hundratals gäddor. Betet har tagit mellan 4-5 timmar att göra. Materialkostnad borträknad blir det en timpenning på 60 kronor. Kolla vad handdgjorda träbeten kostar så förstår du varför de kostar 350 kronor. Köp ett Kina-bete vet jag. De kan du få för en hundring. De håller säkert för 3 gäddor innan de tappar färgen. Lycka till !
Kommentera
Kommentera