Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Haha, tack! Har inte hållit på så länge men ibland såUrsprungligen postat av Gädd-jos Visa inläggmeeeeeen så jävla fint!!!
gör du ögonen själv eller är det nåt inköpt?
ser sjukt läckra ut!!! blir lite hungrig och vill äta upp den orangefärgade!!!
mvh
/peter
Jag gör ögonen själv, kommer nog inte gå tillbaka till köpeögon även om de inte blir helt perfekta.
Den orangea är för den modige, ungefär som en flarra tequila (tänkte döpa färgcombon till tequila sunrise/-down).
Mvh,
Hasse - Prophecy Baits
Lämna en kommentar:
-
meeeeeen så jävla fint!!!
gör du ögonen själv eller är det nåt inköpt?
ser sjukt läckra ut!!! blir lite hungrig och vill äta upp den orangefärgade!!!
mvh
/peter
Lämna en kommentar:
-
såååååååå mycke fint i denna tråden!!!
om ja vore en gädda skulle ja ju sjukt gärna vilja slita lacken av typ allt här inne!
Lämna en kommentar:
-
-
Skickar upp ett par av mina senaste

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Lämna en kommentar:
-
folk e ju så sinnessjukt duktiga på bygga å måla här inne!!! helt galet fina byggen!!!
Jag fortsätter hålla mig till å bygga å binda stora spinnare jag...
håller mig enkelt...
även om jag är grymt sugen på å bygga nån slags propeller-ytgående bete nån gång, så får de vänta ett tag till tänker jag mig...
Men, här nedan blir nåra av de senaste byggena. Börjat göra lite spinnare som ja valt å kalla för "Remember Me, I'm Gone" (motörhead) lite av en tribut till slitna trotjänare, där ja återanvänder grejer från gamla föredetta spinnare som blivit uttjänta på ett eller annat vis, t ex den rosa Mepps Magnum MuskyKiller-skeden (och tillhörande kropp) kommer från en spinnare jag fick ifrån stahre87 hära på brädan! stort tack till honom!!!
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: