Snyggt Abukah! Läste någonstans att du börjat måla med comart. Hur är den färgen? Är trött på okontrollerat spott som jag får av createx och faskolor. Har kikat på comart men har inte fått fingrarna ur röven.. Den verkar ju väldigt tunn men samtidigt inte benägen att rinna. Kan du rekommendera den?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Tack! Det stämmer. Beställde hem ett gäng för att testa. Opaque-färgerna, tycker jag, är 100ggr bättre än createx. Har inte målat med transp färgerna någonting. Däremot har createx större utbud av pearlfärger. Så jag rekommenderar helt klart com-art![FONT=Comic Sans MS]http://ecpcfishing.blogspot.se[/FONT]
Kommentera
-
Kommentera
-
Passa dig så att fjällen inte försvinner i lacken bara! Ibland kan sånna där detaljer helt försvinna om man inte markerat dem med färg innan. Lackar man t.ex. svart glitter blir ytan helt svart...Ursprungligen postat av Pickadoll Visa inläggHär kommer bilder på min första handtäljda Resin Master. Är lite finslip kvar bara, några träfibrer som sticker upp här och där, lite spackel efter lagningar + att den är skitig som fan av snus och flåtiga händer
! Inväntar silikon och resin som jag har beställt från Holland!!
GRYMT jobb annars!
Kommentera
-
Jo precis! Tror att Solarfall brukar måla detaljerna på plastbeten med en penna före han kör med airbrush. Jag är mest orolig över att fjällen är för djupa så att jag kommer behöva typ 10 lager epoxy för att få slät yta
! Tack så mycket hehe
Kommentera
Kommentera