Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Kommentera
-
riktigt snygga! har gjort en tiny jerk idag som är väldigt lik din rosa längst fram, laddar upp bild imornUrsprungligen postat av AsEtt Visa inläggHälle jigg och Jerkar. 40 havsöringsbeten redo för färg och glitter[ATTACH=CONFIG]65116[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]65117[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]65118[/ATTACH]
www.vafanhande.se
är det färdiga former eller snickrar du till dragen själv?
Kommentera
-
Har inte delat med mig av mina beten på ett tag, men idag när vi fiskade så fick jag upp samtliga gäddor på mitt tailbete i färgen hotpike, så jag bestämde mig för att måla i den färgen fast på ett paddelbete! Sen provade jag måla regnbåge för första gången också
ganska nöjd!
EDIT: Börjar dock tröttna på biltema sprutan, tycker den krånglar väldigt mycket och de är svårt att göra detaljer med den pga av det :/Senast ändrad av Daweee; 2014-03-10, 16:35.
Kommentera
-
provade göra ett glitterbete för första gången också, hällde glittret i lacken men tyvärr så var det lite för lite lack så det blev rätt fult, men lite färg lyfte iallafall betet!
Blir snog snyggt när denna omgång lack torkat!
Edit: kom på efteråt också att jag borde målat betet i guld efter den vita grundlacken ;D men de kom jag ju somsagt på förrsent
Kommentera
Kommentera