Custom Fat Flipper! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Custom Fat Flipper!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Custom Fat Flipper!

En av mina favorit jerkbaits hade blivit söndertuggad av gäddor. Draget hade börjat suga i sig vatten och lacken började lossna. Så jag bestämde mig för att rädda den...

Efter all jobb med slipning, spackling och lackering så ser jerkbaitet ut så här... Visst valde jag en härlig färg???
    Bifogade filer

lite för orginell för min del.. annars va det en nice finish du fick på den.
    Deluxe lures thats my work.

Kommentera

klockren farg. Den mest populara fargen i USA och Canada. En mulen dag kan inte bli battre.
      Senast ändrad av Jenk; 2004-10-12, 17:09.

Kommentera

stizo, vad har du andvänt för lack?
        Tube for life

Kommentera

Han arbetar ju på nått skysst lacknings föregat så det är säkert proffsiga grejor!!
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Would make Gordon Griffiths proud!!!
            I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

Kommentera

Riktigt nice,lär knäcka när det är duggigt och jävligt.
              Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
              Orson Welles

Kommentera

Stiligt Stizo ! Jävligt fin finish på den ...
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Nu skall jag inte ta åt mig alla ära, det är kollegan "Pexx" som har lackerat draget.
                  Vet faktiskt inte vad han använde för färgsystem när han lackerade den i eftermiddags. Den grundades i alla fall med en vattenburen grund! Vi har en del olika grunder, basecoats och lacker på företaget... Det är omöjligt för mig att ha koll på alla dessa! Den biten får mina arbetskamrater sköta!

Kommentera

Vad var det jag sa Pro lackad av företaget stizo arbetar på Erat HÖ drag såg rätt hett ut också!!
                    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
                    17 svar
                    1 059 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda

Arbetar...
                    X