ögon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ögon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ögon

Nån som vet om vart man kan beställa schysta ögon till vettigt pris? Mellan 12-15 mm i diameter? Och lim som fäster bra på härdat plastosolgummi?!?

Finns bra och billiga ögon på tradera. Tänk på att tvätta bort limmet på ögonen med aceton och tvätta stället där ögon ska limmas fast med aceton.använd sedan ett bra superlim och det sitter som berget!
    sigpic
    http://jerkskadad.blogspot.com

Kommentera

Tanks! :-)

Kommentera

Det funkar att limma dit ögon på gummibeten? Har jag förstått.

Kommentera

Köper alla mina ögon på eBay, helt överlägsna priser från Kina, tar nån vecka eller två att få hem grejerna , men då kan du få ett par hundra ögon för bara några kronor ! Finns såklart många varianter och prisklasser att välja på

Kommentera

Jag fick hem 1800 st från kina via aliexpress för 12usd. Det självhäftande limmet är inget vidare men vad spelar det för roll när det finns limm.

Undrar vem som sitter och klipper ner dessa i ark om 20st och håvar in mellanskillnaden.

Bilder finns på bloggen.
            Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

Dom säljer grymma ögon.
              Skriver du och ger lite tips på hur de kan förbättra sin hemsida, och lite annat så skickar de olika ögon gratis till dig. Till ett värde av minst 10 dollar.

Kommentera

Är det nån som har fått sin fria ögon från epoxyeyes? skickade precis ett förslag och hoppas man får några fina ögon

Kommentera

Skickade även jag lite tips på förbättringar på sidan. Har jobbat som webdesigner så fanns ett och annat att förbättra Hoppas bara man får lite ögon nu.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
                  17 svar
                  1 097 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Sadda
                  av Sadda

Arbetar...
                  X