Glitter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glitter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

slömetaren

hehe med tanke på att detta glitter e så fint lär det räcka lääänge då det e jävligt drygt ..10ml på panduro kostar 49 kr så priset e en 10del.
    sen vill jag kanske inte skicka paket hit och dit med ett innehåll på en dl
    för 10 spänn , men skulle kunna sälja 5 liter för 1600 inkl frakt vilket skulle räcka i en evighet för 10 pers .
    så e det väl så att jag får knappast detta gratis , kostar fem siffriga belopp.
    skulle jag sälja 1 dl för 10 kr skulle jag nog aldrig bli av med det isåfall iaf inte utan förlust. men e ju som allt köper man mycket så blir det billigare
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av MårtenSv
      Rent spontant så känns det ganska mycket med 50 spänn för 1 dl glitter om du nu ska köpa på dig så stora mängder.

Ibland kan man köpa glitter i fyndhörnor och sånt hos hobbyaffärer. Panduro tex. har en fabriksförsäljning i Malmö där man ibland kan köpa hyffsat stora burkar för en hyffsad peng.

Skulle bara ge kanske 10 spänn för en dl om jag var du. Man måste ju kunna vara säker på att bli av med skiten också.
      Kanske inte så kul att ha glitter i garaget i all framtid.

Är glittert bra och billigt så kan jag gärna köpa en större burk.

/ M.

50 :- är nada om det är bra. men du måste vara säker på att det funkar. Jag har några personer som kan kolla på det som är mycket insatta och vet hur glittret skall vara för att funger. det bör gå att airbruscha för att det skall vara riktigt bra, sedan bör det finnas 2-3 storlekar så att man kan blanda i olika lager. Är det bra så är priset mindre viktigt bara det inte blir skitdyrt....
      .................................................. ......................
      :popcorn

Kommentera

Att jag som "slutkund" ger 50 spänn för 1 dl. glitter är helt okej. ett bra pris.

Jag trodde att din fråga var om det var ett bra pris för DIG att köpa in massvis med glitter för 50 kr/dl. Du måste ju tjäna en några kronor på det hela också. Alltid bra med marginaler.

Kommentera

slömetaren

kan väl säga att jag inte är speciellt "gniden" trotts att jag är fd Smålänning..
          kommer att ge ett par kännda wobbler snidare här på forumet gratisprover
          så de får ge ett rättvist omdöme om glittret , för jag tänker knappast säga att det är bra utan att någon annan testat ...
          och så kommer jag ge rabatt till dem som köper mycket..dvs mer än en liter..

vi får vänta och se.....

girren
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanPiers
            Om du inte ens vet varför frågan ställs svara inte med ett sånt dumt svar. Sjysst glitter är pissvårt att hitta.
            Ja men han frågade inte efter ngt speciellt glitter. Jag tolkade då hans fråga som att han ville ha reda på en butik i hans närhet eller en postorderbutik som sålde lämpligt glitter. Lättaste sättet att hitta butiken och därmed få ta på en burk elelr två med glitter är imo via google.
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
              Ja men han frågade inte efter ngt speciellt glitter. Jag tolkade då hans fråga som att han ville ha reda på en butik i hans närhet eller en postorderbutik som sålde lämpligt glitter. Lättaste sättet att hitta butiken och därmed få ta på en burk elelr två med glitter är imo via google.
              haha... du!! det menar du inte... du är för rolig du

Kommentera

Panduro!

Jag köpte glittter på Panduro i nån liten genomskinlig burk.. de hade flera olika färger.. men jag körde på silver, det fungerade otroligt bra..

Ha inte för mycket i bara är mitt tips!! Jag blandade en liiiiiten mängd E-tex med en ännu mindre mängd glitterpulver.
                Lackade sedan wobblern, lät det torka. Sedan på med ett par lager oglittrad E-tex.. Fungerade fin-fint!!
                Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

prova hos en lackerare min lokala lackverkstad han använder klarlack som han blandar i pigment i för att få glitter lack

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
                  17 svar
                  1 071 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Sadda
                  av Sadda

Arbetar...
                  X