Hittade en klarlack på biltema, art nr 36-239.. Någon som har erfarenhet av denna lack? Vill helst inte slösa så mycket pengar på lack så den där vore ju perfekt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Klarlack på biltema
Collapse
X
-
Man får ofta vad man betalar för...
Ursprungligen postat av FIskarn.Hittade en klarlack på biltema, art nr 36-239.. Någon som har erfarenhet av denna lack? Vill helst inte slösa så mycket pengar på lack så den där vore ju perfekt.................................................. ......................
:popcorn
-
reagerar illa
Jag lackade om två Zalt-wobbler med fint resultat men märkte att i kontakt med jiggar och shaddar löser sig lacken och blir riktigt sörjigt. Iofs har det inte med lacken att göra utan min blandning i fiskelådan..
Kommentera
-
Är inte helt säker på att det är lackens fel, får något år sedan råkade en polare lägga en zalt och en bulldawg (mjukbete) mot varandra och låta de ligga så en tid. Då uppstod det någon sorts reaktion och zaltens plast hade smällt och härdade i storts sätt aldrig igen, va riktigt kletigt.Ursprungligen postat av ElkaJag lackade om två Zalt-wobbler med fint resultat men märkte att i kontakt med jiggar och shaddar löser sig lacken och blir riktigt sörjigt. Iofs har det inte med lacken att göra utan min blandning i fiskelådan..
Kommentera
-
zalttail
Är det så? Verkar inte så smart med zalttail då....
Ursprungligen postat av AlessandroJo, Zaltarna trivs inte så bra med jiggar.
Kommentera

Kommentera