Etex ... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Etex ...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Etex ...

Hejsan

Jag har lackat mitt första bete nu i ett tvättrum inne i huset.
    När jag ska börja lacka mitt nästa bete börjar jag bli orolig för det är två rum ifrån min mammas och pappas sovrum och undrar om det kan vara hälsofarligt? Det finns visserligen ventelation inne i tvätt rummet...

Har tänkt på att börja etexa ute i förrådet men problemet där är att det e kallt.
    Min pappa tror att det kommer se fult ut om det får torka i en låg temperatur.
    Själv har jag gått igenom hundratals trådar om etex och i dem står det bara att det tar längre tid. Inte att det blir fulare i en låg temperatur.

Eller?

Tacksam för svar

//Tome

Hälsofarligt kan det vara,har själv börjat köra med en sundströms halvmask och ett andnings filter för oorganiska ångor. Hur e-tex blir när det får härda i lägre temp vet jag inte tyvärr.
    Hemsida: http://www.slaktarnlures.se

Kommentera

Safety sheet

Kolla upp nedanstående länk eller googla på "envirotex safety sheet" så får ni fram hur produkten skall handhas. MVH Jari Aalto Jaraal

Ursprungligen postat av gäddslaktarn Visa inlägg
      Hälsofarligt kan det vara,har själv börjat köra med en sundströms halvmask och ett andnings filter för oorganiska ångor. Hur e-tex blir när det får härda i lägre temp vet jag inte tyvärr.
      Senast ändrad av Jaraal; 2008-02-01, 15:56. Anledning: Felstavat

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
      17 svar
      1 097 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Sadda
      av Sadda

Arbetar...
      X