Custom beten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Custom beten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Custom beten

vad menas med custom målade beten ? är det någon som kan förklara hur de går till ? för wtf de går då fan inte spreya som pexx gör med en vanlig Air brush.

Custom är färgkombinationer som är speciellt framtagna på kundens önskemål...
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
      Custom är färgkombinationer som är speciellt framtagna på kundens önskemål...

jasså ok men lixom använder man bara anliga mallar eller och vanlig airbrush typ?

Kommentera

Ursprungligen postat av Denka^ Visa inlägg
        jasså ok men lixom använder man bara anliga mallar eller och vanlig airbrush typ?
        Det finns hur mycket nät o mallar som helst att köpa, men jag och många andra (tror jag iaf) gör egna mallar av t.ex. oh-papper som man skär ut gälar mm ur med en skalpell.

Själva airbrushen finns det också hur mycket som helst att välja mellan i olika prisklasser och olika funktioner. Själv kör jag med en biltema o den funkar kanon baa man gör rent den noga mellan målandet.
        I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
        Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

För mig är ett "Custommålat" bete när beställaren bestämmer exakt hur betet skall se ut. Sedan tillverkar/målar/ sprayar betesbyggaren betet enligt kundens speciella specifikationer. Som jag ser det så finns det bara ett bete i den färgkombinationen i hela världen. Betet skall vara unikt! Det är en Custombete! Rätta mig om jag har fel!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
          17 svar
          1 101 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sadda
          av Sadda

Arbetar...
          X