vad menas med custom målade beten ? är det någon som kan förklara hur de går till ? för wtf de går då fan inte spreya som pexx gör med en vanlig Air brush.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Custom beten
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggCustom är färgkombinationer som är speciellt framtagna på kundens önskemål...
jasså ok
men lixom använder man bara anliga mallar eller och vanlig airbrush typ?

Kommentera
-
Det finns hur mycket nät o mallar som helst att köpa, men jag och många andra (tror jag iaf) gör egna mallar av t.ex. oh-papper som man skär ut gälar mm ur med en skalpell.Ursprungligen postat av Denka^ Visa inläggjasså ok
men lixom använder man bara anliga mallar eller och vanlig airbrush typ?
Själva airbrushen finns det också hur mycket som helst att välja mellan i olika prisklasser och olika funktioner. Själv kör jag med en biltema o den funkar kanon baa man gör rent den noga mellan målandet.
I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
-
För mig är ett "Custommålat" bete när beställaren bestämmer exakt hur betet skall se ut. Sedan tillverkar/målar/ sprayar betesbyggaren betet enligt kundens speciella specifikationer. Som jag ser det så finns det bara ett bete i den färgkombinationen i hela världen. Betet skall vara unikt! Det är en Custombete! Rätta mig om jag har fel!
Kommentera
Kommentera