Billig Kompressor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Billig Kompressor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Billig Kompressor

Var får jag tag i den billigaste kompressorn som lämpar sig till airbruschmålning av beten??

såg nån på claes olsson för 700..finns det billigare?? finns ju en som kostar 98 kronor osse som man använder för att pumpa fotbollar, skulle en sån gå??
    Pissar hästen när han vill?

I'm the

Ett förslag till billig (gratis) kompressor.

Ska slänga ut en frysbox och en kyl som stått ett par år i källaren nu.
    Tänkte plocka kompressorerna på dessa och se om dom skulle fungera till detta ändamål.
    Har läst att en man kan koppla en tank ( gammal brandsläckare ) till, men är det ett måste eller funkar det med bara kompressorn?

Kommentera

det låter meckigt...jag funderar på att köpa en färdig istället....är inte så mekanisk av mig..
      Pissar hästen när han vill?

I'm the

Kommentera

Ursprungligen postat av Whiggen Visa inlägg
        Ett förslag till billig (gratis) kompressor.

Ska slänga ut en frysbox och en kyl som stått ett par år i källaren nu.
        Tänkte plocka kompressorerna på dessa och se om dom skulle fungera till detta ändamål.
        Har läst att en man kan koppla en tank ( gammal brandsläckare ) till, men är det ett måste eller funkar det med bara kompressorn?
        Här finns beskrivningen till den som vill mecka själv
        http://lures.team-gram.se/#category1
        www.gramslures.se

[url]http://gramslures.blogspot.se/

Kommentera

Är denna bra nog till det "lilla" man ska måla eller krävs det en större??
          Det är ju ingen tank på den, men det kanske funkar ändå?

Kommentera

Den där funkar prima enligt mig. Låter dock lite mycket samt rör sig tack vare vibrationerna.

Har ett tiotal polare som har haft sönder sina tack vare att dem placerat dem på något bord.
            Då den rör sig ramlar den ned : (
            Om du ska skaffa en sådan så råder jag dig att antingen placera kompressorn på marken eller fixa en
            ställning till den : )

Kommentera

Jag har en likadan fast från Jula, ställer den på en soffkudde. Det dämpar så inte grannarna blir fullständigt skogstokiga och så rör den sig inte Ställ den inte på en för mjuk kudde så den blir för varm, då går den sönder. Det vet jag
              När drar vi?

Kommentera

Fick hem min kompressor från HOBBEX idag.
                Jag blev glatt överaskad när jag startade den....
                Inte för att jag ska, men jag skulle lätt kunna sitta och måla vid köksbordet utan att störa övriga familjemedlemmar.
                Plus att den har funktionen "air on demand" vilket gör att den inte står och går hela tiden.

Kommentera

Den är royce royce när det gäller airbrush kompressorer! Ska själv skaffa en sån : )

Kommentera

Ursprungligen postat av Thomson Visa inlägg
                    Den är royce royce när det gäller airbrush kompressorer! Ska själv skaffa en sån : )
                    nja.... det kommer nog inget RR från Hobbex...
                    men här snackar vi overkill till att brusha wobblers för gemene man:

kan väl i sammanhanget säga att jag kör med CO kompressorn till min Airbrush samt med regulator, och den funkar helt ok, men har ett fel: den vandrar mer än en Ren som söker bete!!!!
                    -kompisen löste det genom att hämta ett par skor och ställde den på dom, och då stod dem kvar
                    alla sätt är bra utom dom dåliga!
                    Senast ändrad av Nito; 2008-11-21, 23:28.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
                    17 svar
                    1 071 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda

Arbetar...
                    X