Kostnad!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kostnad!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kostnad!!

Hur mycket är frakten från shop.lundgrensfiske.com och staminac.com (stavning?) ?

hittade inte på hemsidorna

På lundgrensfiske är det bara att lägga det du vill ha i varukorgen. Sen "Gå till kassan" så får du några olika alternativ på frakt. Där står givetvis kostnaden.

Staminac har jag ingen aning om hur man kollar frakten. Du kan ju testa samma variant, men har svårt att tro att det kommer vara lika lätt eftersom det är en amerikansk sida (för visst är den amerikansk? Har aldrig köpt något där, inte varit inne på sidan heller).

Kommentera

Frakt kostnad

Det beror på vad man beställa.

Lundgrens brukar håller ner frakten till självkostnadspris dvs postens avgift.

Lureparts.nl har mycket grejor och snabb o billig frakt.

Kommentera

Ursprungligen postat av alle_k Visa inlägg
        Hur mycket är frakten från shop.lundgrensfiske.com och staminac.com (stavning?) ?

hittade inte på hemsidorna
        enligt de själva så tar de bara den faktiska fraktkostnaden vilket brukar vara ca 15% av varornas värde plus 2 dollar för hantering.

tänk på att inte beställa förens tidigast måndag, då deras nya sida är uppe, jag missade det, lite drygt att inte kunna beställa när man har lagt ner 1h på att plocka in grejorna i varukorgen.

Kommentera

beställer du från Stamina får du se totalkostnaden i dollar.. sen tillkommer en tullavgift när du hämtar ut grejerna den är inte inräknad i totalsumman

Beställer du från Lureparts som är Holländskt behöver du inte betala någon tull iom EU
          www.andreelures.se

Kommentera

Lureparts verkar dyra.
            Jämförde lite snabbt mellan Stamina och Lureparts på de Delta Prop Blades jag beställde från Stamina....ca 240:- för 100 st på Stamina och 550:- från Lureparts...sen tillkommer givetvis frakt och grejer men ändå..
            Under 400:- räknas väl som gåva? = ingen tull osv..
            Jag beställde dom med lev.-adress i staterna så jag har ingen riktig koll på slutsumman men det bör inte vara i närheten av 550:- + frakt som Lureparts tar.
            100 st Crane swivels (size 7) tar Stamina 45:- för, Lureparts tar 140:-..
            12 hours
            1,440 casts
            2 followers
            1 strike
            DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
            17 svar
            1 150 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Sadda
            av Sadda

Arbetar...
            X