Hur få samma gång på alla beten? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur få samma gång på alla beten?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hur få samma gång på alla beten?

Hej!

De jag undrar är över hur man får samma gång på alla beten?
    Fast än jag har samma form på kroppen och samma viktning så blir bare ett fåtal beten bra, dom andra funkar inte alls verkar de som

Hur gör ni?

gör dom identiskt lika :P
    ja gör mina ungefär lika men där kan vara lite olika gång men det är inget jag bryr mig om.. tror inte det är viktigt ska ju se skade skjuten ut..
    btw det är jerk vi snackar om`?

Kommentera

Trä är ett levande materiall, det är aldrig samma densitet, tjock lek och tyngd i träbitarna, fast är dom har samma form. Så at vikta på samma sätt kan göra så att beten får olika gång.
      www.monarch-dok.se

http://game2.khanwars.se/sig_img.php

Kommentera

Min upplevelse är att det alltid är lite variation på betena, men det är också charmen med custom. Först hade jag problem att få den gång jag ville, men när väl jag hittat rätt viktning så är skillnaden i betets gång marginell och nästa mer intressant. Några beten kan ha mer S-rörelse vissa glider rakt andra med en liten bellyflash etc. Ganska kul faktiskt, men har jag upptäckt att samma modell med samma viktning oftast har likvärdig gång, dock med vissa egenskaper mer eller mindre förstärkta. Jag försöker få mina beten att ha tre olika rörelser inbyggda, beroende på hur jag fiskar dem. (blir så kul att använda dem då) Ibland kan kanske en rörelse vara mer framträdande än de andra osv.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
        17 svar
        1 080 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Sadda
        av Sadda

Arbetar...
        X