3D detaljer, en lite guide - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3D detaljer, en lite guide

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 3D detaljer, en lite guide

Jag lanserar min nystartade blogg med en liten guide över hur man gör 3d detaljer till sina beten.
    Senast ändrad av Kelso!; 2011-12-09, 17:30.
    - My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.

backlure.blogspot.com

Instagram @backlure

bra tips där!

Kommentera

Trevlig läsning och bra bilder också. Dina tailar är fantastiska, dock så äger jag bara en men hoppas att det kan bli fler om tillfälle ges!
      http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
        Trevlig läsning och bra bilder också. Dina tailar är fantastiska, dock så äger jag bara en men hoppas att det kan bli fler om tillfälle ges!
        Kul att du gillar mina tailar, jag har en batch på g så snart kommer det finnas möjlighet att handla fler :-)
        - My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.

backlure.blogspot.com

Instagram @backlure

Kommentera

Kul läsning med suveräna tips, åker in i bokmärken

Kommentera

Ursprungligen postat av Kelso! Visa inlägg
            Kul att du gillar mina tailar, jag har en batch på g så snart kommer det finnas möjlighet att handla fler :-)
            Trevligt! Säg till så köper jag någon eller några. Jag moddade svanse lite på den jag har och "göt" in kroken i den. Det funkade fin fint det med men jag ska prova med lite tyngre krokar för att få ner den lite mer i vattnet eftersom den gick lite för grunt.
            http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
              Trevligt! Säg till så köper jag någon eller några. Jag moddade svanse lite på den jag har och "göt" in kroken i den. Det funkade fin fint det med men jag ska prova med lite tyngre krokar för att få ner den lite mer i vattnet eftersom den gick lite för grunt.
              När jag vill fiska djupare hänger jag ett päronsänke i beteslåset (det är därför nosöglan är horisontell). Då kan man fiska på vilket djup som helst utan att påverka gången.

backlure.blogspot.com

Instagram @backlure

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
              17 svar
              1 160 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Sadda
              av Sadda

Arbetar...
              X