Jag lanserar min nystartade blogg med en liten guide över hur man gör 3d detaljer till sina beten.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
3D detaljer, en lite guide
Collapse
X
-
3D detaljer, en lite guide
Senast ändrad av Kelso!; 2011-12-09, 17:30.- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlureTaggar: Ingen
-
Trevlig läsning och bra bilder också. Dina tailar är fantastiska, dock så äger jag bara en men hoppas att det kan bli fler om tillfälle ges!
Kommentera
-
Kul att du gillar mina tailar, jag har en batch på g så snart kommer det finnas möjlighet att handla fler :-)Ursprungligen postat av grynning Visa inläggTrevlig läsning och bra bilder också. Dina tailar är fantastiska, dock så äger jag bara en men hoppas att det kan bli fler om tillfälle ges!- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlure
Kommentera
-
Trevligt! Säg till så köper jag någon eller några. Jag moddade svanse lite på den jag har och "göt" in kroken i den. Det funkade fin fint det med men jag ska prova med lite tyngre krokar för att få ner den lite mer i vattnet eftersom den gick lite för grunt.Ursprungligen postat av Kelso! Visa inläggKul att du gillar mina tailar, jag har en batch på g så snart kommer det finnas möjlighet att handla fler :-)
Kommentera
-
När jag vill fiska djupare hänger jag ett päronsänke i beteslåset (det är därför nosöglan är horisontell). Då kan man fiska på vilket djup som helst utan att påverka gången.Ursprungligen postat av grynning Visa inläggTrevligt! Säg till så köper jag någon eller några. Jag moddade svanse lite på den jag har och "göt" in kroken i den. Det funkade fin fint det med men jag ska prova med lite tyngre krokar för att få ner den lite mer i vattnet eftersom den gick lite för grunt.- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlure
Kommentera
Kommentera