Riktigt långt hår... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Riktigt långt hår...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Flödebanan,hahaha den var grym
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jan O Visa inlägg
      Trodde att jag var tydlig vad gäller apa, import och försäljningsförbud betyder att det går fetbort för alla som inte bidrar till att utrota vissa djurarter... Get tycker jag inte om, sällan man hittar så långt hår som duger. Jak har jag aldrig sett så långt? Kul låter intressant. Everflow, dotter och katt låter mycket intressant, kollade min egen familj, finns faktiskt en del prospekts där... Btw, har Everflow sett vad som planeras med hans peruk?
      Samtidigt frågar du om bra hår som är långt. Get varierar grymt i kvalitet.

Du har ju inte skrivit vad du ska ha håret till så jag antar att det är stora tuber.

Isåfall är get av högsta kvalitet i princip bland det bästa som finns. Vad är det du inte gillar hos get?

Kommentera

jag kanske kan bistå ( se min avatar)
        does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
          Samtidigt frågar du om bra hår som är långt. Get varierar grymt i kvalitet.

Du har ju inte skrivit vad du ska ha håret till så jag antar att det är stora tuber.

Isåfall är get av högsta kvalitet i princip bland det bästa som finns. Vad är det du inte gillar hos get?
          Jag har bundit med get i många år men har aldrig hittat så långt som 25 cm. Tycker att get är lite för styvt, inte värre än så... Fler tips?
          "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
          "Keep it simple"

//Jan O
          www.fisheco.se
          www.brofiske.net
          www.magazinefisheco.se

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
            Katten har cirka 5-7cm
            Sambon har 60-70cm
            dotter har 40-50cm

hur mycket behöver du
            hahah!
            http://blogg.gaddajager.se/#home

Kommentera

Måste bara nämna en sak.

Pratade mycket och ofta om att ta lite hår från våran katt till att binda flugor.
              Så en dag kom våran äldsta dotter med hår i ena handen och sax i den andra och förkunnade glatt att jag minsann skulle få lite hår från katten.

Kommentera

Jag har bundit med get i många år men har aldrig hittat så långt som 25 cm. Tycker att get är lite för styvt, inte värre än så... Fler tips?
                Tja, eftersom apa är uteslutet redan så är nog isbjörn det enda allternativet isåfall.

Hur mjukt vill du att håret ska vara? lika mjukt som på räv? Isåfall tror jag vingen kollapsar vid den längden.

Kommentera

...laglig apa i så fall, men det verkar svårt...
                  "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
                  "Keep it simple"

//Jan O
                  www.fisheco.se
                  www.brofiske.net
                  www.magazinefisheco.se

Kommentera

...laglig apa i så fall, men det verkar svårt...
                    Eftersom silkesapor används till exempel till djurförsök så lär långt ifrån alla apor som säljes vara olagliga.

25 cm föresten... det är ordentligt lång sunray :P (antar att det är sunray du ska binda?)

Behöver du verkligen göra dom så långa? Räcker det inte med tex 20.

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
                      okej, nu måste jag hoppa in i tråden igen...
                      Sambon har varit intresserad av detta innan men de peruktillverkare vi hittat köper inte hår... t.ex 6 stolar i Malmö har både frisörsalonger och en peruksalong, men de köper inte.

Du har ingen aning om vem, var och hur man ska kontakta?
                      Kan berätta att det bästa håret till peruker, hårförlängning osv, kommer från indien.

Det kallas för indiens svarta guld.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X