Nor Vise Automatic Bobbin - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nor Vise Automatic Bobbin

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nor Vise Automatic Bobbin

Hej. Är det någon som provat Nor Vise´s Automatic Bobbin och kan uttala sig om den funkar som lovat?
    Dvs, att den alltid hänger kvar där du släpper den.

Skriv även gärna vad du tycker om produktens egenskaper generellt.
    Bra eller skit!

Skit: sälj den till mig

Intressant pryl iof. Men om det bara är "häng funktionen" du är ute efter?

Då slipper du ju att hålla på att spola över tråd också.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Naäee. Hänget finns ju redan i normala trådhållare. Det är återspolning och det väl avvägda hänget i kombination, som verkar så jäkla smutt.
      Blott tanken på att slippa rulla tillbaka hållaren när den hamnat en meter ifrån kroken... eller 12 cm iallafall... ger mig ett mindre rus i trähatten.

Kommentera

Ok. då är jag med. Hoppas att någon här har en sådan och kan tipsa dig. Blev självt litet sugen på den pryl tokig som man är.

Kommentera

Använder de sedan två år. Fungerar helt klockrent. Perfekt återspolning och hänger på det avstånd man själv vill. Köp ett antal spolar så byter man supersnabbt mellan olika tråd.

Kommentera

Ahh fan doctool. Sweet.
            Jag läste lite på ett internationellt forum att NVAB inte var så speciella, utan mer som en zinger. (obs en persons åskådning)
            Det kändes som en väldigt torr och sval beskrivning till en början. Men ju längre in i tråden jag sladdade förstod jag att han faktiskt var asnöjd.

Dock var det du (doctool) som fick vågskålen att tippa över. Glöm aldrig det

Kommentera

Köpt
              Kommer en rew några dagar efter varan anlänt om du vill Jock.

Kommentera

Övertygad att du blir helnöjd!

Kommentera

Åkeyyy. Sitter här å slickar mig runt munnen. Jag hade faktiskt gjort det runt röven om jag hade haft flexibiliteten.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sittin Visa inlägg
                    Köpt
                    Kommer en rew några dagar efter varan anlänt om du vill Jock.
                    Superbt! Det tackar man för.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X