Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Finns det intresse?
Collapse
X
-
Bra!Ursprungligen postat av ghostJag är inte helt främmande för det.
Samla ihop lite intressant info och lägg in så det kommer igång!
Det är väl inte rätt tid egentligen men det blev ledigt nu och bör ju utnyttjas.
Troligen blir det ingen fart förrän till vintern.
Tycker du det ska vara helt öppet eller ska man behöva regga sej för att kunna skriva och svara?C&R ???
Det gäller väl bara dom som får något och använder krokar utan hulling?
Kommentera
-
Regkrav ser jag inte som aktuellt i ett första skede. Det viktiga tycker jag är att få snurr på sidan. Sedan får man ta ställning till detta om det bara skräppostas.Ursprungligen postat av V-gubbenBra!
Samla ihop lite intressant info och lägg in så det kommer igång!
Det är väl inte rätt tid egentligen men det blev ledigt nu och bör ju utnyttjas.
Troligen blir det ingen fart förrän till vintern.
Tycker du det ska vara helt öppet eller ska man behöva regga sej för att kunna skriva och svara?
Det här tycker jag att vi tar tag i.
[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
-
Åja, det ska vara mycket. Mycket av allt!Ursprungligen postat av BorrulEtt tips är att inte dela upp så många sub-forum.
Detta gör det svårt för nya forum att komma igång, då trådarna blir väldigt utspridda och därmed oanvända eftersom att aktiviteten till en början oftast inte är så hög.
Nåja, vad vet jag.

Nä, du har rätt. Men detta verkar vara ett färdigt och ledigt forum, och kategorierna är faktiskt intressanta.
Sen byggdes ju inte Rom...
[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera