Söker flugbindare. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker flugbindare.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

dom kanske inte vill konkurrera utan bara ha de som hobby att leverera kvalitetsflugor?

självklart har flugor också riktgit bra flugor inget negativt om dom beställer själv därifrån, men vissa uppskattar helt enkelt "Made in Sweden"

Kommentera

Bindtiden per fluga varierar väll rätt stort? jag menar, binder jag en marabou fluga för regnbåge går det betydligt fortare än om jag skulle binda en montana, blody butcher ( favorit ) eller något annat. De som jag binder nu är mest kaninzonker och när man får upp farten så gör man lätt 1 i minuten om inte fortare ?

De jag menar är, att 6 flugor på en timma, kommer man kanske upp i de första gångerna, men när man börjar binda samma fluga om och om igen, då blir det tråkigare men det går fort.

Kommentera

Skulle tippa på att man tjänar mer pengar på att vara lokalvårdare på stena line. Om det nu är stålarna man är ute efter.

Kommentera

jag skulle nog kunna tänka mig att binda ett mindre sortiment flugor med hög kvalitet och ta en lite större slant för flugorna! men detta i en mindre skala! jag jobbar som sjöman och jobbar 6 veckor och hemma 6 veckor så tiden har man ju men skulle inte ägna min ledighet till att frenetiskt sitta och binda upp flugor! det roligaste hade nästa vart att göra mer exlusiva flugor på beställning istället för att ha ett fast sortiment och binda bort sitt intresse

Kommentera

Nej tack, jag vill inte binda bort mitt intresse för att binda flugor.
            Man binder flugor åt sig själv och dem man känner och så, inte masstillverka en och samma sort hela tiden...

Kommentera

Tycker att det luktar BARNARBETE här. hahahahaha

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Jock Scott, 2011-09-18, 11:40
              1 svar
              1 321 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg SharkGirl  
              Arbetar...
              X