öppet vatten för landfiske sthlms skärgård? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

öppet vatten för landfiske sthlms skärgård?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• öppet vatten för landfiske sthlms skärgård?

är det ngn som har koll på vart man kan dra (helst även kommunalt) till ÖPPET vatten med landfiskemöjlighter nu? måste spinna öring...
    ligger isarna exempelvis vid nynäs och björkviks brygga?
    size does matters!

Strömmens besor bara väntar på att du ska servera dina fladdrande kustwobblers eller välsmakande norsar!

Kommentera

jo men det är just strömmen jag börjar ledsna på tack för cam-länkarna, kul
      size does matters!

Kommentera

Ursprungligen postat av pikehunter
        jo men det är just strömmen jag börjar ledsna på tack för cam-länkarna, kul
        Inget fel på strömmen, förutom alla flanörer med sina "roliga" frågor.
        Vill du ut i skärgården kan du alltid ta 845:an från Västerhaninge till Oxnö, där är isfritt. Se upp för alla lömska rötter, lätt att snava...

Kommentera

Singö

Vi e tre grabbar som drar till singö imorronbitti, d e isfritt där.. E d någon som har några färska öringrapporter därifrån?

Kommentera

Senaste rapporten jag fick från Singö är att det är heldött där.

Kommentera

signorepace : Det är jag och en polare som Aardwolf fått rapport från Var ute där i förrgår och då var det mycket is innåt men öppet utåt men med lite drivis, var stendött då, skulle gissa på max 2-3 grader i vattnet men skam den som ger sig kanske ni har bättre lycka än oss!!
              Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

singö

D låter ju inget vidare, då får man se till å ändra på den biten imorron,, Fjällbostrand/holmar då, lr ligger isen kvar inåt vikarna?

Kommentera

Fjällboholmar var jag vid i går! Ligger lite is kvar längs land där men går att fiska, såg fint ut men även där gick vi bom, bortförklaringen låter: för kallt i vattnet fast du får gärna bevisa motsattsen. Var endel annat folk vid fjällboholmar också såg ett par flugfiskare och en spinnfiskare men såg inte om dom fick något!
                  Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                  X