Karpsjö i Polen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Karpsjö i Polen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Karpsjö i Polen

Jag måste återigen tipsa om Unichowo i nordvästra Polen.

Sjön är inte farligt stor och har gott om fisk upp till 15 kg, med en snittvikt kring 7-10 kg och max runt 20 kg. Folket på plats är mycket tillmötesgående och möjlighet finns att få käk serverat tre gånger om dagen. Inte femstjärning restaurang, men gott och mycket smidigt.

Slå ett öga på www.fish.pl för mer info och hälsa Wojtek och Tomek från Anders och Stefan

Ursprungligen postat av Runman
    Jag måste återigen tipsa om Unichowo i nordvästra Polen.

Sjön är inte farligt stor och har gott om fisk upp till 15 kg, med en snittvikt kring 7-10 kg och max runt 20 kg. Folket på plats är mycket tillmötesgående och möjlighet finns att få käk serverat tre gånger om dagen. Inte femstjärning restaurang, men gott och mycket smidigt.

Slå ett öga på www.fish.pl för mer info och hälsa Wojtek och Tomek från Anders och Stefan

låter interessant vad är det billigigaste och smidigaste sättet att ta sig till polen då via flyg lr färja med bilen med sig??!

Kommentera

Kolla med www.polferries.com
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Polentransport

Ursprungligen postat av Alessandro
        Jo, Polferries från Nynäshamn är definitivt enklast. Man kommer fram till Gdansk dagen efter och har sedan ca två timmar i bil till sjön.
        Om ni åker, se för guds skull till att studera kartor över Gdansk innan! De har inte riktigt hajat det där med att skyltar är bra om man skall hitta någonstans... Kommer man väl ut på väg 7 (Heter Kartuszy/Kartuska) är det ganska enkelt. Jag har för mig att det finns en vägbeskrivning med kartbilder på www.unichowo.com. Sidan är på polska, så man får klicka runt i vänstra listen ett tag innan man hittar den. Annars är det inga problem för Wojtek, som fixar bokningar och annat att skicka över beskrivningar.

Jag fick precis veta att Mosellas (www.mosella-fishing.com) sortiment går att förbeställa till sjön. Ett bra alternativ om man inte vill släpa massor av boilies och skit hela vägen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X