hej fishers! vilken tid på dygnet är det bäst att fiska gädda nu under sommaren? och på vilket djup?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
söka gäddan på vilket djup
Collapse
X
-
Kan bara hålla med cmot, så här års tycker jag det är roligast att med ganska lätt utrustning, och gärna med ytbeten, dra gäddorna i vasskanten. I norra skärgården där jag håller hus ger detta många fina fighter hela dagarna med små krokodiler mellan 1-3 kilo.
De större suggorna får vänta till i höst!
Kommentera
-
Igår stod jag med vatten upp till knäna precis i vasskanten och fiskade gädda. När jag precis skulle lyfta den lilla vippspinnaren över ytan högg den fula penisen precis framför mig. Satan vad rädd jag blev, höll på att ramla omkull och första tanken var att slänge spöt och springa för livet. Att tilläggas bör att jag stått jävligt länge och fiskat samtidigt som jag tvivlat på tekniken att stå i vattnet./FINKAN-_-
Kommentera
-
Hehehe, samma härom dagen för mig, kompisen tog upp sin jigg ur vattnet i en liten liten båt, massivt plask precis brevid mig, våta brallor....Ursprungligen postat av Finkan-_-Igår stod jag med vatten upp till knäna precis i vasskanten och fiskade gädda. När jag precis skulle lyfta den lilla vippspinnaren över ytan högg den fula penisen precis framför mig. Satan vad rädd jag blev, höll på att ramla omkull och första tanken var att slänge spöt och springa för livet. Att tilläggas bör att jag stått jävligt länge och fiskat samtidigt som jag tvivlat på tekniken att stå i vattnet.
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera