söka gäddan på vilket djup - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

söka gäddan på vilket djup

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• söka gäddan på vilket djup

hej fishers! vilken tid på dygnet är det bäst att fiska gädda nu under sommaren? och på vilket djup?

Jo jag har efter många års forskning kommit fram till att just nu huggs det bäst klockan 19:47 på 3.26 meters djup i södervik!

-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
    -Han ska in, och det VET DU!

Kommentera

På kvällen i anslutning till djupare kyligare vatten..Det klassiska sista kastet..;-)

Kommentera

I mycket grunda vikar (0,5 - 1,5 m djup) har vi alltid fisk på. Inte de största, men fightervilliga och många.

Kommentera

Kan bara hålla med cmot, så här års tycker jag det är roligast att med ganska lätt utrustning, och gärna med ytbeten, dra gäddorna i vasskanten. I norra skärgården där jag håller hus ger detta många fina fighter hela dagarna med små krokodiler mellan 1-3 kilo.

De större suggorna får vänta till i höst!

Kommentera

gädda

2,5 till 3,5 m djup hittar vi gäddor fårn 1,5 till 12 kilo

Kommentera

ytbeten, stora som små, fungerar kalasbra!
              http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Igår stod jag med vatten upp till knäna precis i vasskanten och fiskade gädda. När jag precis skulle lyfta den lilla vippspinnaren över ytan högg den fula penisen precis framför mig. Satan vad rädd jag blev, höll på att ramla omkull och första tanken var att slänge spöt och springa för livet. Att tilläggas bör att jag stått jävligt länge och fiskat samtidigt som jag tvivlat på tekniken att stå i vattnet.
                /FINKAN-_-

Kommentera

Ursprungligen postat av Finkan-_-
                  Igår stod jag med vatten upp till knäna precis i vasskanten och fiskade gädda. När jag precis skulle lyfta den lilla vippspinnaren över ytan högg den fula penisen precis framför mig. Satan vad rädd jag blev, höll på att ramla omkull och första tanken var att slänge spöt och springa för livet. Att tilläggas bör att jag stått jävligt länge och fiskat samtidigt som jag tvivlat på tekniken att stå i vattnet.
                  Hehehe, samma härom dagen för mig, kompisen tog upp sin jigg ur vattnet i en liten liten båt, massivt plask precis brevid mig, våta brallor....
                  Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                  &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                  ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                  Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                  X