tja.. någon som har bra tips på mellanskånska sjöar med mycket gädda i.???
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mellanskånska sjöar.???
Collapse
X
-
Ska man fiska gädda i mellanskåne så är det absolut inte Ringsjön som gäller... Inte speciellt mkt fisk samt väldigt dålig medelvikt på gäddorna.
Prova någon av småsjöarna istället, Kvesarumssjön, Sjöbergasjön, Häckeberga med flera. Har fått mkt fisk i alla sjöarna jag nämnt.
//Anders
Kommentera
-
Kan bara hålla med Anders, småsjöarna håller mkt gädda.Ursprungligen postat av Manhood Visa inläggSka man fiska gädda i mellanskåne så är det absolut inte Ringsjön som gäller... Inte speciellt mkt fisk samt väldigt dålig medelvikt på gäddorna.
Prova någon av småsjöarna istället, Kvesarumssjön, Sjöbergasjön, Häckeberga med flera. Har fått mkt fisk i alla sjöarna jag nämnt.
//Anders
//Henrik
Kommentera
-
Suck..... Ge dig ut och fiska istället för att fiska efter andras hårt förvärvade platser. Tycker redan att du har fått nog med tips. Efter 1000-tals timmars slit när du själv upptäckt dina vatten/platser då är resultatet av din egen erfarenheter underbart mycket skönare än att jaga i andras kölvatten.Ursprungligen postat av Pirs Visa inläggtack för tipsen..har fiskat en del i kvesarum och sjöberga men har aldrig fått nått stort..men de e väll bara o nöta på..nårra speciella platser i dessa sjöar som ni rekomenderar?? elelr det håller ni kanske för er själva.?? hehe
Kör hårt det lönar sig till slut
/Musky[FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]
Kommentera
-
Finns miljoner sköna i vårat gröna landskap. Bara och prova vidare. lägg en sommar på exploring gjorde jag när jag fick min första båt. Då vet man vilka sjöar som levererat hyffsat. Fokusera på de lär dig de bra, sen kan du gå tillbaka och prova nya vatten igen.NAJ! Jag plurra igen!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Gädda och gös finns det gott om.
SKÅNELAINEN SINAPPI
Kommentera