En jobbarkompis pratade om ett ställe lite utanför Tolg. En stor damm tror jag det var och det fanns tillgång till väldigt fint vindskydd med grill o allt man behöver. Om man känner att man vill spendera en hel helg.
Kan försöka få tag på nummret till mannen som driver dammen. Ska för övrigt varit väldigt billigt.
En jobbarkompis pratade om ett ställe lite utanför Tolg. En stor damm tror jag det var och det fanns tillgång till väldigt fint vindskydd med grill o allt man behöver. Om man känner att man vill spendera en hel helg.
Kan försöka få tag på nummret till mannen som driver dammen. Ska för övrigt varit väldigt billigt.
har varit där själv. grymt fiske ! tror vi fick 15 bågar fördelade på 2 pers under en fiskedag. välldigt fin ställe med. ett flugfiskekort kostade bara 180:- för en heldag och då fick man ta hem två fiskar med.
Klvareström hyrs enbart i grupp eller när det gäller strömmen?
Fisket i de mindre sjöarna är det bra?
Någon som testat kalvsjön?
Om du ska till klavreström så kan du ringa till Dan tackel. De har bokat vissa helger. Kolla eniro och sök på dan-tackel då jag inte kan adressen i huvudet.
Fick en rengbåge på 14 tum när jag fiskade där i Maj 2003. Tog på en guldskalle Prince. Väldigt fint vatten med bryggor runt omkring. De har en hemsida, http://www.kalvsjon.se/sjon.htm.
Kommentera