Hyra stuga för fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hyra stuga för fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hyra stuga för fiske

Vi är ett gäng polare som helt saknar allt var erfarenhet av fiske heter. Med undantag för lite insjöfiske på låg nivå.
    Nu vill vi bege oss ut på äventyr! Vi söker en stuga med lite "vildmarkskänsla" där det ska finnas närhet till vatten för fiske. Vi vill inte ha guider och så vidare utan klara oss på egen hand.
    Problemet är att då vi helt saknar kunskap om ett liv utanför betong så vet vi inte var vi ska leta.

Det är där ni kommer in i bilden - kan ni hjälpa oss med tips om bra "vildmarksboende" i form av stuga med närhet till fiske?

Ursprungligen postat av Siegfrid Visa inlägg
    Vi är ett gäng polare som helt saknar allt var erfarenhet av fiske heter. Med undantag för lite insjöfiske på låg nivå.
    Nu vill vi bege oss ut på äventyr! Vi söker en stuga med lite "vildmarkskänsla" där det ska finnas närhet till vatten för fiske. Vi vill inte ha guider och så vidare utan klara oss på egen hand.
    Problemet är att då vi helt saknar kunskap om ett liv utanför betong så vet vi inte var vi ska leta.

Det är där ni kommer in i bilden - kan ni hjälpa oss med tips om bra "vildmarksboende" i form av stuga med närhet till fiske?
    Har ett hus och en stuga utanför Lysekil som vi hyr ut, 4 km till vatten, fiske som torsk, makrill och havsöring står på menyn. PM:a om ni är intresserade.

Kommentera

Ursprungligen postat av Siegfrid Visa inlägg

Flashbackare ey? Du har kommit rätt iaf men jag tror det hjälper om du är något mer precis i dina önskemål, ungefär vart vill ni?
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Jag driver en stugby som heter Rävsten, den ligger i öregrunds skärgård på ostkusten. Vi har ett gäng stugor att hyra ut, till varje stuga man hyr ingår det en roddbåt, vi har även båtmotorer att hyra ut. Jag har gått sportfiskeakademin i Forshaga och är även uppvuxen i skärgården så jag delar gärna med mej av mina tips. Gå gärna in på www.ravsten.se så kan du läsa mer om anläggningen. Den är vildmarksbetonad då det är utedass och inget rinnande vatten i stugan och man måste ta sej med båt till ön. Hör gärna av dej till mej om du har några frågor. Vet även andra ställen här på kusten som hyr ut stuga med båt.
        /K

Kommentera

Ni ska ju så klart till Åland!
          www.visitaland.com/bomansstugor - Stugor & Fiske
          www.vikingline.se - Båt & Tax Free ; )
          Ålands bästa fiskebutik, helt enkelt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
          20 svar
          2 665 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg skyler
          av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
          0 svar
          195 visningar