Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ruda i Tollare träsk
Collapse
X
-
Ljohan, finns om tur är andra sjöar som ser minst lika "heta" ut ... vi testar dom nästa år.
I helgen blir det gädda va ?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Alltså bergman.
Jag blir tokig här hemma.
Har börjat göra en liten "databas" av sjöar med diverse info i html. Blir tokig på alla fina metvatten det finns.
Jag ska få tid i helgen. En polare kommer hem från Lumpen då, men hinner träffa honom så det ska inte bli några problem att ta en tur.Senast ändrad av ljohan; 2003-11-03, 22:51.Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
Talar du av egen erfarenhet?Originally posted by BigFish
Jo, men de brukar vara snabba med att införa alla former av förbud. Allt stör enligt dem, utom när de själva smyger i buskarna, det stör tydligen inte...Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
Nja, delvis, finns en del sjöar som är stängda del av året p g a att fåglarna ska få vara ifred. Det kan jag köpa, om det inte vore så att pippitittarna själva knatar omkring i vassen. Spelar väl ingen roll för fågeln om den blir störd av en fiskare eller en med kikare runt halsen... Tror det finns många sådana vatten i Sverige. Nä, ornitologer kommer jag nog aldrig att komma överrens med (de flesta i alla fall).Ja vad fan, man måste ju fiska!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera