Vart kan man hyra båt runt Hallsberg/Kumla? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart kan man hyra båt runt Hallsberg/Kumla?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vart kan man hyra båt runt Hallsberg/Kumla?

Osäker på om jag postar rätt nu.. Men iallafall:

Jag har nu försökt fått tag på olika ställen som hyr ut båtar men ingen lycka, så nu frågar jag här. Finns det någon som kan tipsa om nån camping/privatperson som kan tänkas hyra ut en skaplig båt för 3 personer?

Vi vill testa fiska i Avern eller Tisaren så det hade varit lägligt om båten finns i närheten där

Mvh

Hejsan.
    Har du kollat på

Vet inte vad det är för båtar dom har att hyra ut men det kanske är värt ett försök.

Annars verkar det finnas ramper i dessa sjöarna så att du kan hyra en båt själv från någon och traila i den

Skitfiske!
    //Fredrik
    Senast ändrad av Frippe.W; 2016-03-21, 11:29.

Kommentera

I Tisaren hyr Hallsbergs sportfiskeklubb ut båtar. Lite äldre roddbåtar och om detta är intressant kan bara du avgöra.

I Tisaren i år skall dem sänka vatten nivån för ett miljö arbete så enligt deras hemsida kommer det bli svårt att sjösätta båtar vilket lett till att Vertikalgösen blivit inställd, farsan och jag kommet nog inte att lägga i båten där i år pga just detta.

Tisaren och Tisnaren är inte samma sjö Frippe även om många blandar ihop dem.

/Apan

Kommentera

Lyckades få tag på en båt i Tisaren som verkar lovlig, dock inte Avern som jag är mest sugen på.

Hur stort skiljer fisket ifrån dom sjöarna? Har aldrig testat Tisaren, men i Avern har jag bara grymt fina fiskeminnen ifrån

Kommentera

Tisaren är rejält stenig och de få pass jag hade förra året var väldigt sega och svår fiskade.

Kommentera

Ursprungligen postat av gäddarn Visa inlägg
            Lyckades få tag på en båt i Tisaren som verkar lovlig, dock inte Avern som jag är mest sugen på.

Hur stort skiljer fisket ifrån dom sjöarna? Har aldrig testat Tisaren, men i Avern har jag bara grymt fina fiskeminnen ifrån
            Boo egendom hyr ut båtar verkar det som, vet ej i vilka sjöar men avern ingår väl i deras område tror jag. http://www.booegendom.se/fiske/Sportfiske/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av DIFAnders, 2023-06-27, 12:19
            5 svar
            745 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Jooakiimm  
            Arbetar...
            X