Hästholmen? St. Lund? Tips tack! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hästholmen? St. Lund? Tips tack!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hästholmen? St. Lund? Tips tack!

Tänkte dra och kasta lite från land nånstans vid Vättern. Men skulle behöva veta vart nånstans det finns bäst platser att så på? Vill gärna slippa bergsklättring osv.. Ställen jag funderar på är: Stora Lund, Hästholmen, Stocklycke? Eller kanske finns det bättre ställen?

Skitfiske!
    Senast ändrad av JoLLe; 2012-11-07, 23:06. Anledning: Ny rubrik

Borghamn ska det kunna stå och fiska från piren vad jag har läst. Det är väll höjden av bekvämlighet iaf, sen om det är ledigt är en annan femma.

Kommentera

Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inlägg
      Borghamn ska det kunna stå och fiska från piren vad jag har läst. Det är väll höjden av bekvämlighet iaf, sen om det är ledigt är en annan femma.
      Okej, tackar för tipset. Har läst att många brukar fiska vid Stora Lund, är det svårfiskat där eller finns det bra platser att stå på?

Kommentera

Ursprungligen postat av JoLLe Visa inlägg
        Okej, tackar för tipset. Har läst att många brukar fiska vid Stora Lund, är det svårfiskat där eller finns det bra platser att stå på?
        Det finns några ställen som man kommer ner till vattnet men det innebär lite klättring där vi fiskat vilket kan vara lite farligt.
        Lite osäker hur det ser ut vid norra st lund så att säga men strax ovan den långsmala ön som ligger efter land finns det minst två ställen där du kommer ner till vattnet utan några större problem.
        Senast ändrad av Skruttapan; 2012-11-08, 22:52. Anledning: stavningen

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av trasketo, 2012-07-05, 22:41
        54 svar
        22 745 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg TIMPA
        av TIMPA

Arbetar...
        X