Hej jag behöver hjälp och undrar om någon har koll på ifall sillen har kommit in i Sölvesborg och Karlshamn mfl Blekinge ställen. Eftersom jag inte har fiskat sill på hur länge som helst så undrar jag också var man får och kan dra sill. Jag vet att för många många år sedan så stängde de av flera platser där privatpersoner stod från land och drog sill. Är det öppnat igen? Alla tips är välkomna Tacksam för din hjälp
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Har sillen gått in i Blekinge? Var fiska?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ROGG Visa inläggHej jag behöver hjälp och undrar om någon har koll på ifall sillen har kommit in i Sölvesborg och Karlshamn mfl Blekinge ställen. Eftersom jag inte har fiskat sill på hur länge som helst så undrar jag också var man får och kan dra sill. Jag vet att för många många år sedan så stängde de av flera platser där privatpersoner stod från land och drog sill. Är det öppnat igen? Alla tips är välkomna Tacksam för din hjälp
Kommentera
-
Bästa årstiden är helt klart vår o försommar. Då kommer de in riktigt mycke sill i skärgården. Visst kan man få sill på hösten oxå. Men inte alls likabra tid som våren.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggBästa årstiden är helt klart vår o försommar. Då kommer de in riktigt mycke sill i skärgården. Visst kan man få sill på hösten oxå. Men inte alls likabra tid som våren.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera