Öjasjön! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Öjasjön!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Öjasjön!

Någon som har någon erfarenhet av Öjasjön? Har funderat på att lägga ett ismetepass efter gädda där.
    Är de någon som sitter på något om sjön så fram med de

Metade regnbåge där förr om de är Öjasjön på hökensås du menar??
    I varje motgång finns ett frö till framgång.....

Kommentera

Nej de är inte på hökensås.. Denna sjön ligger upp vid Hemsjö trakten, en bit ovanför Karlshamn.

Kommentera

Har vart där ett par gången och jerkat gädda. Knappt fått något alls, senast inte en fisk på två man under en hel dag.
        Men ryktena säger att det lurar fina gäddor där nånstans om man lyckas hitta dom.

Kommentera

Jag har fiskat i Öjasjön en hel del gånger, har mest bara fått abborrar och en o annan gädda. Enligt bonden som har hand om fiskekorten så planterar de ut regnbåge årligen. Jag har aldrig fått, sett minsta tecken eller hört att någon har fått regnbåge där. Annars är det en fin sjö med billigt fiskekort och båthyrning och gillar man att meta så finns det gott om abborre
          Ismete har jag dock inte mycket erfarenhet om när det gäller Öjasjön, jag var där en dag förra vintern med mina två svågrar och ingen av oss fick något.
          Senast ändrad av Blekingefiskaren; 2012-02-17, 08:47.

Kommentera

Har fiskat där en gång, en gädda på en hel dag, inte något mer, vi testade allt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...