Fiske sjöar/strömmar inom cykelavstånd I Hudiksvall - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske sjöar/strömmar inom cykelavstånd I Hudiksvall

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske sjöar/strömmar inom cykelavstånd I Hudiksvall

    Hej, jag håller på letar efter något bra fiske ställe som finns inom cykelavstånd omkring Hudiksvall. Vet ni något bra ställe eller så? Spelar ingen roll vad för fisk, kan vara ädelfisk eller bara vanlig abborre.

  • #2
    Nere i småbåtshamn har jag å några äldre gubbar fiska mycket abborre i sommar å in på hösten. Bryggan bortanför hamnvakten där sjöräddningen har sin båt, även kallad gästbryggan. Fått många fina där! Även i kanalen mellan möljen och järnvägsbron ska de tydligen vara bra säger gubbarna.

    Kommentera


    • #3
      lingarö, (vallaviken,Jeta) har jag fått det mesta!
      Kan man vika ihop en bil karta,Så kan man spela dragspel

      Kommentera


      • #4
        Har prövat med spinnfiske I hamnen nära kanalen utan att ha fått något. Finns det något tips du har att erbjuda?

        Kommentera


        • #5
          kör med jigg, vit med dubbel stjärt å gul skalle, den ja kört med och fått mkt på! och va där på morgon eller kvälls sidan, på dagen är de lite halv dåligt!

          Kommentera


          • #6
            Har du möjlighet å ta dig en bit så åk till ölsundsbron mellan forsa och iggesund! När du kommer från forsa hållet så finns det nån typ av brygga på höger sidan. Finns mycket abborre där, och på andra sidan bron om man hittar nå bra ställe att gå ner på så finns de gäddor! Fick upp 3-4 st i söndags å alla på 4.8 å över 5 kg! Finns 10+ gäddor där också, iaf enligt gubbarna i forsa!

            Kommentera


            • #7
              Ska väl ta och pröva Ölsundsbron eftersom jag inte fått något I hamnen.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av pikeman59, 2023-08-01, 13:15
              2 svar
              196 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg pikeman59  
              Startad av Sadda, 2024-02-03, 11:40
              5 svar
              306 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Niklar
              av Niklar
               
              Arbetar...
              X