Gäddfiskesjö kring Ockelbo? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfiskesjö kring Ockelbo?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddfiskesjö kring Ockelbo?

Ska till ockelbo nån gång i mitten/slutet på september och testa lite gäddfiske. Polarn har landställe vid Gammelfäbodarna. Han är dock på nybörjarstadiet och har inte nån egentlig koll. Jag håller därför på och rekar fram vilken sjö vi ska satsa på för att kunna få lite spö-böj. Ev finns båt att tillgå i sjön som ligger i anslutning till Gammelfäbodarna, Vallsjön eller Nedre sjön eller vad den nu heter. Är det värt att testa den sjön eller ska vi satsa på nån annan där det finns möjlighet att hyra båt? Alla tips mottages tacksamt.

Du har PM...
    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
    -Ta med skräpet hem.
    -Var ödmjuk.
    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Kommentera

Tjena! Får jag fråga hur det gick på eran resa? Jag kommer ursprungligen från Ockelbo och min släkt har en stuga vid Vallsjön men enligt mina erfarenheter så finns det väldigt dåligt med fisk där, åtminstone av storlek

Kommentera

Ursprungligen postat av jlarss Visa inlägg
        Tjena! Får jag fråga hur det gick på eran resa? Jag kommer ursprungligen från Ockelbo och min släkt har en stuga vid Vallsjön men enligt mina erfarenheter så finns det väldigt dåligt med fisk där, åtminstone av storlek
        Kan du på nå vis transportera dig till Holmsveden med båten, till Härnebosjön. Där har du mycket och stooor fisk!
        sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland

Kommentera

En kompis har stugan vid pålsjön. Va där lite i somras och vi hade riktigt bra fiske... Inga jättar men många runt 4-5 kilo

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...