fiske varberg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske varberg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske varberg

Tja! Hur är fisket i havet runt varberg i slutet av mars typ? Ska ner å kolla på lillebrorsan när han spelar innebandy och självklart hänger spöt med vet ingenting om fisket i de området. Helst runt tångaberg. Finns de möjligtvis också nån sjö i närheten eller nån å där man kan få gädda när isen är borta tacksam för svar!

Det är en svår period runt Varberg då. Det finns chans på gädda från land i Centralhalländska FVO. Testa Byasjön eller Humsjön där det kan ha samlats fisk i lekvikarna då. Annars är det kanske ok plattfiskfiske ifrån piren i Hamnen. Öringen är fredad till 1 april.

Kommentera

Okej tack! Du vet inte på ett ungefär vad en båt hyrning ligger på och om de finns de? kan de möjligtvis finnas nån bäck/å där de kan vara bra för t.ex. bäckörning elr nått? Kollade på nån å i närheten där jag ska bo som hette munkån. Vet du nått om den?

Kommentera

Och hur är de med fisket i viskan? Finns de gädda å sånt in eller hur är de?

Kommentera

Jag har tagit gädda i Viskan,den var inte stor men det finns gott om dem
          tror dock båt är nästan ett måste
          Min fiskeblogg:
          www.marcusfiske.blogspot.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X