Västkust - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Västkust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Västkust

    Har hyrt ett boende ett par dar i höjd med Glommen strax norr om Falkenberg, dags för grabbens och min årliga fisketripp. Finns det någon som kan ge lite tips på vadbara platser att fiska på? Har läst lite överallt och hittat lite, bl.ā att man även kan fiska i ätran i Falkenberg och Vessigebro. Hur är detta fisket i mitten av april? Vi kommer att köra spinn/spinnfluga denna gång.

  • #2
    Du bor mitt i smeten för öringfiske. Söderut mot Olofsbo och norrut mot ( Varberg) Galtabäck finns massor av lokaler .
    Kolla Google maps o satelitkartan så får du en bra uppfattning om var. Tänk på att kuststräckan inte tål så mycke pålandsvind. En Sydvind på 4-5 kan va kanon.
    Peter b

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Peter B Visa inlägg
      Du bor mitt i smeten för öringfiske. Söderut mot Olofsbo och norrut mot ( Varberg) Galtabäck finns massor av lokaler .
      Kolla Google maps o satelitkartan så får du en bra uppfattning om var. Tänk på att kuststräckan inte tål så mycke pålandsvind. En Sydvind på 4-5 kan va kanon.
      Peter b
      Tackar så mycket för svaret, alltid lite lurigt med nya vatten (för mig) Bor vid Vättern och är uppvuxen på sydkusten så de har jag hyfsad koll på, men västkusten är jag rätt dålig på så vi testar så får vi se…

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av salmotrutta61, igår, 20:48
      0 svar
      69 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg salmotrutta61  
      Arbetar...
      X