dropshot - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dropshot

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

lånar tråden och frågar om nån vet var man kan köpa stora offset krokar minst 6/0
    www.andreelures.se

Kommentera

Offset 6/0. Jag tror att dessa är ovanliga. Varför behöver du såpass stora krokar? /T

Kommentera

allvarligt jag vet inte riktigt vad en offset krok är men jag tror att jag har sett det på bild nån som kan lägga in en bild eller en länk så att jag kan vara säker

Kommentera

Behöver ha en så stor för mina egna gummibeten , ska köra stora gummibeten . vet att det finns 6/0 i staterna

här är en länk till en offset krok http://img.tacklewarehouse.com/ProductImages/OOSWGW.JPG
          www.andreelures.se

Kommentera

jaja då vet jag vad ni snackar om tack så mycket john

Kommentera

så man ska ha en sån här krok ungefär 20 cm över sänket och det ska helst vara ett sånt där långt sänke och så en jigg så är det klart??

Kommentera

Här har ni ett litet klipp med dropshotfiske efter abborre, med Jean Jältsten:

Det roliga är hur han inte verkar kunna bestämma sig ifall han ska prata på svenska eller engelska
                --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

ja men standout krok är inte det samma som offsett krok.
                  själv är jag bara ute efter gädda . och ska egentligen inte köra dropshot med mina krokar

där har vi en standout hook

tack för länken
                  www.andreelures.se

Kommentera

Det finns i alla fall Europeiska grossister som har offset i de storlekarna. Kamatus, Tubertini (de har upp till 11/0 vill jag minnas) etc.

Det är nog svårt att få hem enstaka paket till Sverige. Beställer man 5-10st förpackningar lär det gå....
                    Mete framför allt!
                    www.Metetorget.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Andree Visa inlägg
                      ja men standout krok är inte det samma som offsett krok.
                      själv är jag bara ute efter gädda . och ska egentligen inte köra dropshot med mina krokar

där har vi en standout hook

tack för länken
                      Jag har köpt en hel del worm krok från USA, både från butiker och på eviken. Där har du alla storlekar och framför allt märken att välja från. beställer du från en sajt eller köper från en butik på eviken såblir det bra mycket billigare än att köpa dem här i Skandinavien. Om utbudet hade funnit här vill säga, vilket det inte gör.
                      Gamakastu wide gap är min favorit, mycket vass och hög kvalitet men dyr. Mustads och owners krok är också helt OK.
                      Kolla även in matzuo som är en billig men samtidigt bra kroktillverkare. Deras sickle offset krok populär i staterna men jag är osäker om de har de största storlekarna.
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X