Fiske i Unnaryd? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Unnaryd?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske i Unnaryd?

Hejsan,

Jag har sökt till Vildmarksgymnasiet i Unnaryd, Hylte, och hoppas komma in till sommaren. Då jag hoppas på att bo på deras skolinternat kommer nog helgdagarna och andra ledigheter tillägnas till fisket i området.

Allt fiske är utav intresse, allt ifrån flötmete efter småfisk till gäddfiske och flugfiske. Vilka sjöar finns det tillgång till landsfiske/vadning och om inte, går det att hyra båt för någon peng?

Tack för mig!

Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inlägg
    Hejsan,

Jag har sökt till Vildmarksgymnasiet i Unnaryd, Hylte, och hoppas komma in till sommaren. Då jag hoppas på att bo på deras skolinternat kommer nog helgdagarna och andra ledigheter tillägnas till fisket i området.

Allt fiske är utav intresse, allt ifrån flötmete efter småfisk till gäddfiske och flugfiske. Vilka sjöar finns det tillgång till landsfiske/vadning och om inte, går det att hyra båt för någon peng?

Tack för mig!
    Bor du i hylte?
    Brukar vara i hylte rätt mycket på helgerna, Riktigt roligt fiske där uppe!
    Hoppas du kommer in
    http://img530.imageshack.us/img530/5121/struc.png

Kommentera

Jag bor inte i Hylte, men kommer som sagt studera där och bo på skolans internat. Fick reda på idag att jag kom in på Vildmarksgymnasiet, så nu är det bara och vänta tills hösten!

Kommentera

Hejsan,

Tack för mig!

hej, har du fått reda på intagningspoängen? har för mig att förra året låg det på under 100p, någon får rätta mig om det är fel.

är du säker att du får bo där på helgerna? jag tänkte söka in där men det blev forshaga, om jag minns rätt så fick man inte bo där på helgerna utan var just det du skrev, ett internat med hemresa varje helg.

det finns vääldigt många sjöar i hyltetrakten, kan dock inte fisket i dom.

Kommentera

Jag bor inte i Hylte, men kommer som sagt studera där och bo på skolans internat. Fick reda på idag att jag kom in på Vildmarksgymnasiet, så nu är det bara och vänta tills hösten!
          Grattis!
          Vet du om det går lax/Öring i nissan i hylte?
          http://img530.imageshack.us/img530/5121/struc.png

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
            hej, har du fått reda på intagningspoängen? har för mig att förra året låg det på under 100p, någon får rätta mig om det är fel.
            Jag vet faktiskt inte vad det var detta året, men runt 80-100 poäng har jag för mig. På helgerna verkar det som att man borde åka hem, ja, men man kunde få stanna över ifall man fått godkännande utav rektor i princip.

Ursprungligen postat av Structure Visa inlägg
            Grattis!
            Vet du om det går lax/Öring i nissan i hylte?

Hehe tackar Öring vet jag att det går åtminstone, har kompisar som varit på fisketurer längs med nissan och fått ett par exemplar.
            Senast ändrad av GbgRobin; 2010-06-29, 18:20.

Kommentera

Hej det går en liten å mellan unnen och bolmen tror jag där det ska finns öring jag kan ta reda på det om du är sugen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Vilse, 2024-08-06, 08:27
              2 svar
              220 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Andreasbd  
              Arbetar...