Fiskebutik Älmhult,Ljunby,markaryd och växjös komun - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskebutik Älmhult,Ljunby,markaryd och växjös komun

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Instämmer med ovanstående. De saknar dessutom kunskap om fiske och är mer inriktade på motorservice etc.

Kommentera

Håller med Niclas Hult när det gäller Sport och Motor i Älmhult.
      Ägaren är mycket "jobbig", för att inte säga oförskämd.
      Den ende i affären som var vettig har slutat och börjat på Carl Nilssons maskinaffär.
      Det finns en ny butik söder om gamla Wallins, Kemspray tror jag att de heter.
      Personalen är mycket vänlig och tillmötesgående.
      De lovade när jag var där att de skall utöka sortimentet.

Kommentera

Ursprungligen postat av Discovery Visa inlägg
        tjennare kan tipsa dig om Piraya Zoo & Sportfiske i markaryd . är och handlar där på somrarna när vi är i vår stuga uppe i markaryd/köphult bra sortiment . och mycket trevliga säljare och bra butik
        Kan bara hålla med. Har köpt alla mina fiskegrejor där. Enormt sortiment av beten eftersom det är samma killar som driver www.beten.nu
        Har även fått in rejält med rullar och spön nu när jag var där sist. Det mesta annat tas också hem på kundens begäran.
        Åker man dit kan man inte åka hem utan att han handlat en massa nya prylar.

Kommentera

Axells i Ljungby är att rekommendera! Lite billigare än Skandinaviens Sportfiskecenter.

Kommentera

Håller med ovanstående,aells har väldigt trevlig personal och hjälper till när det behövs,visst att skandinaviens sportiskecenter har fler saker och vissa saker till bra pris,lite överpris ibland!=)
            sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...