söders sportfiske helt klart bästa butiken. kunnigt folk och trevliga har spenderat antal tusenlappar där i vinter...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Butiker i Sthlm?
Collapse
X
-
Blir Lundgrens och Söders Sportfiske troligtvis. Dom ligger närmare där jag kommer hålla till än vad Täby butiken gör. Tack för hjälpen.http://bellafishing.blogspot.com - Predatorfiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggBlir Lundgrens och Söders Sportfiske troligtvis. Dom ligger närmare där jag kommer hålla till än vad Täby butiken gör. Tack för hjälpen.
Inte för att de har så mycket gäddgrejer även om det finns en hel del sånt också.
Det är svårt att förklara men jag lovar att du kommer förstå när du varit där....
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Lundgrens är ju självklart om du fiskar gädda. Har hur mycket beten som helst, både jerkbaits och wobblers.
Hur trevliga som helst. Har vart där några gånger nu på kort tid och köpt grejer till betestillverkning.
Storkyrkobrinken 12 i Gamla Stan
Öppet: Mån-Fred 9-18 , Lörd 9-13
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggHej
Ska upp till Sthlm om 3 helger och undrar vilka fiskebutiker jag ska besöka? Är gäddfiskare.. Kommer inte hinna besöka alla så därför ber jag er hjälpa mig att välja 1-2 st
Lundgrens Fiskeredskap i Gamla Stan på Storkyrkobrinken 12 har som Sveriges äldsta sportfiskebuik funnits i mer än 125 år. Lundgrens har ett sällsynt stort utbud av jerkbeten, skeddrag, spinnare för fiske efter Gädda, Gös, Lax och Öring. En sportfiskebutik mer besöksvärd i Stockholm hittar du inte.
Första gången jag köpte Atom- och Utödrag hos Lundgrens Fiskeredskapsfabrik som tonåring var våren 1953 och sedan dess har jag fått lära mig mycket om fiske och fiskeprylar av butikens kunniga och trevliga medarbetare.
Ett besök hos Lundgrens gör dig till en bättre fiskare!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggHej
Ska upp till Sthlm om 3 helger och undrar vilka fiskebutiker jag ska besöka? Är gäddfiskare.. Kommer inte hinna besöka alla så därför ber jag er hjälpa mig att välja 1-2 st
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Reitmond Visa inläggPrecis som Rudan sa: CA Carlsson är värt ett besök. En pratglad man driver butiken där han antagligen inte slängt en enda kartong i sopen sen han startade butiken. Alla bör besöka butiken, det är en upplevelse. Annars håller jag med om ovan nämnda butiker.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskarvennberg, 2024-06-21, 16:16
|
0 svar
149 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |