Fiskepolare i östhammar trakten? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskepolare i östhammar trakten?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskepolare i östhammar trakten?

Har sedan några år tillbaka en sommarstuga 5 mins biltur från Östhammar. Har inte köpt båt då det inte funnits någon tid, då jag bor i Stockholm. Letar nu någon fisketok som har lust att fiska i vår runt Östhammar/Öregrund mm. med båt

Hejs!
    Senast ändrad av Quivertip; 2013-02-18, 10:43.

Ursprungligen postat av weddan Visa inlägg
    Har sedan några år tillbaka en sommarstuga 5 mins biltur från Östhammar. Har inte köpt båt då det inte funnits någon tid, då jag bor i Stockholm. Letar nu någon fisketok som har lust att fiska i vår runt Östhammar/Öregrund mm. med båt

Hejs!
    Hejsan Weddan ! Om du inte blir allt för rädd av att tänka tanken att fiska med FS elakaste jävel så kanske det händer en dag.

Fiskar mycket till å från, har bara lite problem att låsa och spika tider då mycket annat i livet som satans jobb å annat elände styr. Står redan i skuld lite här och där när det gäller utlovade fiskedagar. Men i vilket fall så är du i närheten och vi båda är fiskesugna så finns det för det mesta plats i min båt. Fiskar gädda, abborre och en del havsöring. Gös är inte min starka sida men kan tänka mig prova med någon som kan.

Vart jag fiskar brukar bli som det kommer och känslan för dagen, brukar inte åka så långt utan håller mig för det mesta mellan fyrarna, alltså Örskärs fyr i norr och Svartklubben i söder.

Första isfria dagarna på året är dock heliga för kajakfisket. men sedan så.

Anders
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Tjena Weddan.

Jag bor och fiskar i Östhammarsfjärden, granfjärden och också lite havsöring runt vässarön, rödskär/bodskär området. Jag har nyligen skapat en grupp på facebook som heter Fiske i Östhammar, gå gärna med i den så hittar du flera personer inklusive mig själv som kanske söker en fiskepolare. (alla som läser detta och fiskar i Östhammarsområdet är välkomna att gå med i gruppen)

Jag fiskar mest jerk efter gädda men också lite mete efter gös, jigga abborre. När isen släpper hade jag tänkt att testa mig på verticalfisket, förutom havsöringsfisket då. I sommar är jag lite sugen på att prova meta upp en sutare.

Kommentera

Kajakfiske... låter galet

Kommentera

Härligt! Jo det är mest fisket på Gädda som jag verkligen brinner för. Har länge varit sugen att testa vikarna runt östhammar mm. Gick med i gruppen på FB nu! Hoppas det kan bli någon tur framöver! skulle vara grymt!

Skitfiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X