Fiskepolare i Västerås området - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskepolare i Västerås området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskepolare i Västerås området

    Finns det nån skön gäddfiskare i krokarna runt Västerås? Mina polare vill strypa mig pga allt fiskesnack. Är en 23årig kille som lever och andas gädda. Våren är snart här och det är dax att planera för säsongen 2016!

  • #2
    Yes man! 21 år, kör mest jerk/spinn. Hör av dig 0768 58 59 23 :-)

    Kommentera


    • #3
      Hör av dig när ishelvetet är väck så kan vi nöta lite vass sen. Förra våren blev det mest hässlösundet men denna säsong blir det nog lite längre turer. Kör jerk/spinn jag med (vad annars?) och hade väl min första något mer maniska gäddvår förra året. Den här säsongen kommer inte bli bättre med 2 nya spöuppsättningar, en fet mängd nya beten och en ordentligare båt...

      Är 24 om det nu ska annonseras här :-)

      Kommentera


      • #4
        yes! Här har du en! Brinner för fisket! Hör Av dig om du vill dra iväg och nöta lite gädda eller gös! ALLTID FISKESUGEN!!!

        Kommentera


        • #5
          Tja. Västeråsare här också. Fiskar det mesta. :-)
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

          Kommentera


          • #6
            Hör av er i pm om ni är sugna på en fiskepolare! 24år, bor i Sala.

            Kommentera


            • #7
              Låg aktivitet här. Jag är hyfsat nyinflyttad och letar alltid efter vettiga fiskekompisar och bra fiske. Pma eller maila Hellsturm@gmail.com så är jag sällan blyg på fiske. Gammal bartender så snacka kan jag!

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av redpikevästerås Visa inlägg
                Finns det nån skön gäddfiskare i krokarna runt Västerås? Mina polare vill strypa mig pga allt fiskesnack. Är en 23årig kille som lever och andas gädda. Våren är snart här och det är dax att planera för säsongen 2016!
                Hej Jesper;

                Flera av mina gamla Gädd-fiskekompisar i Team Saida förr som Rune Andersson här.http://www.trumman.com/fisketips/galleri_24.htm., Mats Liljeberg och Urban Valtersson bodde i Västerås. Får du någon av dessa i båten vid Gäddfiske bör ni kunna fånga åtskilliga 10-kilo+ Gäddor vid varje fisketur...

                Go for the Big Ones!

                http://www.trumman.com/fisketips.htm
                Old Firehand

                www.trumman.com

                Kommentera


                • #9
                  Kanske död tråd men jag e sugen på fiske sällskap 35 bast.

                  Kommentera


                  • #10
                    Hehe dubbla västeråstrådar uppe ser jag. Kan vi köra på den andra?
                    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Kenbohman, 2023-08-13, 21:44
                    2 svar
                    315 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Kenbohman  
                    Arbetar...
                    X